طبخ و توزیع 28 هزار پرس غذای گرم در مساجد زاهدان

سرهنگ پاسدار جعفری، معاونت محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: 28000 پرس غذا گرم با مشارکت بنیاد علوی و هیئات و مساجد در زاهدان طبخ و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۴۵۶۲۷
|
۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، معاون معاونت محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه  در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به همت قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران، در راستای فضیلت اطعام نیازمندان در عید سعید غدیر، 28000 پرس غذا گرم با مشارکت بنیاد علوی و هیئات و مساجد در زاهدان طبخ و توزیع شد.

وی افزود: همچنی رزمندگان قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیز به مناسبت عیدسعیدغدیر و دهه امامت و ولایت، طی یک حرکت خداپسندانه اقدام به طبخ و بسته بندی و توزیع 3000 پرس غذای گرم در راستای توزیع در بین خانواده های نیازمند شهرستانهای ایرانشهر و بمپور کردند.

این مسئول بیان کرد: توزیع نذورات و غذای گرم به مناسبت های مختلف توسط رزمندگان سپاه در کل سیستان و بلوچستان به صورت مستمر انجام می شود.

سرهنگ جعفری تصریح کرد: در کنار این موارد تلاش شده با پویش های متعدد خانواده‌های مختلف، پویش اطعام و نذورات را به عنوان یک حرکتی شادی بخش استمرار دهند.

گفتنی است: گروه‌های جهادی مردمی نیز در این روز عید نسبت به اطعام و پخش نذورات اقدام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار