خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

اگر در طول تاریخ حق ولايت ادا می‌شد شاهد اختلاف‌ها بین امت اسلام نبودیم

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: اگر در طول تاریخ حق ولايت ادا می‌شد هیچ وقت شاهد شکست‌ها، ذلت‌ها و اختلاف‌ها بین امت اسلام نبودیم.
کد خبر: ۹۴۴۵۷۷۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت با اشاره به احادیث از ائمه اطهار(ع) اظهار کرد: نعمت ولایت با هیچ کدام از نعمت‌های الهی قابل مقایسه نیست.

وی افزود: آن نعمتی که فردای قیامت به شهادت قرآن در سوره تکاثر، از انسان می‌پرسند نعمت ولایت و محبت اهل بیت (ع) است و مولا امیرالمومنین(ع) فرمود «ما هستیم آن نعمتی که به بندگان خدا عطا شده است و به وسیله ما رستگار می‌شوند».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: اگر در طول تاریخ حق ولايت ادا می‌شد هیچ وقت شاهد شکست‌ها، ذلت‌ها و اختلاف‌ها بین امت اسلام نبودیم.

وی گفت: اگر صحابه بزرگ رسول خدا پيش از غدیرخم وفادار می‌ماندند و اگر مهاجر و انصار منحرف نمی‌شدند و اگر از حمله‌ به‌ خانه ولایت ممانعت می‌شد و به دعوت دخت گرامی پیامبر (ص) لبیک گفته می‌شد، سرنوشت امت اسلامی طور دیگری رقم می‌خورد.

شیرزادی با بیان اینکه اگر این اتفاقات رقم نمی‌خورد هیچ وقت امام جامعه مظلوم و غریب واقع نمی‌شد، افزود: همانگونه که اگر در سال ۴۲ بزرگان حوزه و مراجع با فریاد امام (ره) همگام می‌شدند، روند انقلاب طولانی نمی‌شد و امام (ره) تبعید نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه اگر در فتنه‌‌های بعد از انقلاب خواص جامعه به وظایف خود عمل می‌کردند حرکت ماشین انقلاب کند نمی‌شد، گفت: اگر در انتخابات مختلف مواضع خواص جامعه اسلامی، انقلابی و در مسیر ولایت بود هيچ‌گاه شاهد کم و کاستی و مشکلات امروزی نبودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: اگر امروز جبهه استکبار و در راس آنها رئیس جمهور آمریکا زبون و درمانده شده و در منطقه به گدایی رو آورده است و تمام نقشه‌های آنان‌ علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خنثی و باطل می‌شود به خاطر وجود نعمت ولایت است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسئولین و ملت انقلابی در مسیر ولایت باشند هيچ آسیبی به این نظام و انقلاب وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات