خبرهای داغ:
کارشناس دینی:

تبعیت از امام، ضامن جلوگیری از انحراف در جامعه است

کارشناس دینی گفت: هر قدر مسلمین ومومنین در اعصار مختلف تبعیت و التزام به امام و رهبر مشروع جامعه داشته اند آن جامعه از انحراف و بی راه ها در امان مانده و در مسیر رشد و تعالی قدم برداشته و بر اساس خط ومعیار اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفته است .
کد خبر: ۹۴۴۵۹۱۷
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج ، به مناسبت دهه ولایت و امامت گفتگوی خبری با نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان حجت السلام والمسلمین حسین اسدی برگزار گردید . 

وببه نقش و تاثیر رهبری جامعه در سعادت و تعالی آن جامعه اشاره نمود و افزود : نقش و تاثیر رهبری جامعه در سعادت و تعالی آن جامعه به قدری چشمگیر است که خداونـد در قرآن کرـیم روزی را که رهبر وامام جامعه مشخص و منصوب می گـردد با سه بیـان استثـنایی توصیف می کند . 1- دین شما کامل می گردد 2- نعمت بر شما تمام می شود 3- دشمن از غلبه بر شما نا امید می گردد . یعنی یک جامعه آرمانی با بالا ترین کمالات و قدرت ، مدینه فاضله ای که بشر سالها به دنبال آن است .

این کارشناس دینی گفت : هر قدر مسلمین ومومنین در اعصار مختلف تبعیت و التزام به امام و رهبر مشروع جامعه داشته اند آن جامعه از انحراف و بی راه ها در امان مانده و در مسیر رشد و تعالی  قدم برداشته و بر اساس خط و معیار اسلام ناب محمدی (ص) شکل گرفته است .

اسدی در ادامه اذعان داشت : انحرافات و کج راه هایی که امروزه بعضی از کشور های مسلمان در آن قرار می گیرند از جمله عادی سازی روابط با رژیم غاصب اسرائیل یا فرمانبرداری بی چون و چرا از شیطان بزرگ آمریکا و تبدیل شدن به عنصری برای اهداف مستکبران همه و همه نشات گرفته از مخالفت و زاویه گرفتن با رهبر وامام مشروعی که با وحی تعیین شده است .

وی در پایان خاطر نشان کرد :نقش رهبر وامام مشروع الهی را در این عصر به خوبی می توان در انقلاب اسلامی ایران مشاهده نمود .هرکجا مردم از منویات وفرامین این خط روشن الهی فاصله گرفتند مشکلات و کاستی ها گریبان گیر جامعه گردیده ، از جمله گرانی ها ، مشکلات اجتماعی ، امنیتی و ... را می توان نامبرد.اگر جامعه عزم در قدرتمند شدن دارد و به فرموده قرآن می خواهد دشمنان را نا امید کند وبه اوج و قله کمال و تمام نعمت برسد تنها را قدم برداشتن در مسیر وخط امامت و رهبری الهی جامعه است .  

ارسال نظرات
آخرین اخبار