همزمان با دهه امامت و ولایت:

برگزاری جشن عید غدیر خم باحضور کارکنان رسمی و وظیفه سپاه ناحیه خلیل آباد

بمناسبت فرارسیدن عیدغدیرخم جشن ولایت در نمازخانه شهید الهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۴۶۰۱۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی کاردان، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه خلیل آباد ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن عید غدیر گفت: امام صادق (علیه السلام) فرمودند اگر مردم به حقیقت عید غدیر معرفت داشتند، هزاران ملائکه با آن ها مصافحه می کردند و برکاتی که در این روز شریف است برای آن ها نازل می کردند.

وی با اشاره به این مطلب که جشن های عید غدیر نباید به یک روز محدود شود، افزود: بحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، این روز بزرگ، بیش از پیش به جایگاه واقعی خویش نزدیک شده است.

وی افزود :مقام معظم رهبری فرمودند:تکلیف امت اسلامی در زمینه‌ هدایت و حکومت،در حادثه‌ غدیر معیّن شده است و ما نیز باید درسهای غدیر در همه زمینه ها را آموخته و در زندگی خود بکار ببریم.

سرهنگ پاسدار محمد حسن مقدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد دراین مراسم ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن عید سعیدغدیر خم با اشاره به صفات و مناقب عالی رتبه امیر المومنین، حضرت علی« علیه الاسلام» خاطر نشان کرد: واقعه غدیر به عنوان بزرگترین عید شیعیان و تأثیرات ویژه آن در ولایت پذیری و بصیرت افزایی آحاد مختلف جامعه، باید به درستی برای همه تبیین و برنامه های مختلفی برای یادآوری و بزرگداشت این روز عظیم تدوین گردد.

از دیگر برنامه های این مراسم می‌توان به مولودی خوانی ، مسابقه از خطبه غدیر، شعرخوانی و قرعه کشی و اهدای جوایز اشاره کرد.

لازم به ذکر است از تعداد 7 نفر از خانواده  کارکنان رسمی و وظیفه  مفتخر به نام سادات نیز در روز عید غدیر قدردانی بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار