به همت پایگاه مقاومت بضعه النبی سلام الله علیها زرند

نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی در روستای طالقانی زرند گشایش یافت

همزمان با عید سعید غدیر خم و به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت زهرا سلام الله علیهاو پایگاه مقاومت بضعه النبی سلام الله علیها زرند،نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در کتابخانه شهید میرزایی این روستاگشایش یافت.
کد خبر: ۹۴۴۶۰۳۷
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزای بسیج از کرمان :به‌ مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر خم و به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت زهرا (سلام الله علیها) و پایگاه مقاومت بضعه النبی سلام الله علیها زرندحوزه الزهرا (سلام الله علیها) سپاه زرند نمایشگاه کتب مذهبی و محصولات فرهنگی در کتابخانه شهید عزیزالله میرزایی این روستاگشایش یافت. این نمایشگاه به مدت ۱۰روز عصرها از ساعت ۶تا ۸باز در محل کتابخانه دایر جهت بازدیدشرکت کنندگان دایرمی باشد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه : سید رضا حسینی نژاد، سرپرست فرمانداری زرند ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف در این نمایشگاه با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت با قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه و انجام فعالیت‌های فرهنگی، همگان را به توجه بیش از پیش به بحث مطالعه سفارش کرد.

وی با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای  (مدظله العالی) در خصوص تاکید بر مطالعه کتاب و فرهنگ سازی در همه ابعاد زندگی از جمله: مبارزه با فساد و تهاجم فرهنگی و … بر لزوم گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.

“سیدمحمد میرزایی” مسئول برگزاری نمایشگاه کتاب زرند گفت: این نمایشگاه با هدف اشاعه فرهنگ غنی غدیر و نهادینه کردن جایگاه امامت و ولایت در بین قشر‌های مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۵ هزار جلد کتاب در عناوین مختلف: قرآنی، مذهبی، جوانان، نوجوانان، علمی و … وجود دارد. همچنین در این نمایشگاه، غرفه محصولات فرهنگی و صنایع دستی منطقه نیز قرار دارد.

لازم به ذکر است ، علاقه‌مندان می توانند برای بازدید و خرید کتاب های مورد نیاز خود با تخفیف ۲۵ درصدی به مدت ۱۰ روز صبح و عصر به این نمایشگاه واقع در شهرک طالقانی مراجعه کنند.

روستای طالقانی از توابع بخش مرکزی شهرستان زرند در ابتدای محور زرند راور قرار دارد.

ارسال نظرات