خبرهای داغ:

قبور پاک شهیدان با همت بسیجیان روستا افتر در سرخه گلباران شد

همزمان با دهه امامت و ولایت بسیجیان پایگاه صدیقه کبری (س) روستا افتر اقدام به آذین بندی پایگاه و گلباران قبور پاک شهیدان کردند.
کد خبر: ۹۴۴۶۰۹۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه ولایت و امامت فضاسازی و آذین بندی مسجد انصار روستا افتر به نام و عطر مولا علی (ع) به همت کارگروه فرهنگی و جهادی پایگاه صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برگزار شد.

 همچنین به مناسبت عیدغدیرخم ویژه برنامه گلباران مزارشهدا و دیدار با مادر شهید ضیااله زیاری بر سر مزار این شهید والامقام به همت فرمانده و خواهران خادم الشهدا این پایگاه در گلزار شهدا انجام شد.

در طی این برنامه بسیجیان ضمن غبارروبی و گلباران قبور پاک شهیدان با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

گفتنی است جشن عیدغدیر در آستان مقدس امامزاده علی افتر همراه با مولودی خوانی، برنامه های ورزشی و شمشیربازی، اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقات و اهدا هدیه به متبرکین نام مقدس امام علی (ع) با پذیرایی خواهران بسیجی پایگاه صدیقه کبری (س) برگزار شد.

همزمان با هفته عفاف وحجاب نیز فعالیت مجازی و معرفی کتاب توسط گروه فرهنگی این پایگاه مقاومت انجام و با محورها و موضوعات اهمیت و جایگاه حجاب اطلاعاتی در فضای مجازی مورد بارگزاری قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها