خبرهای داغ:
به مناسبت دهه ولایت و امامت و با پیروی از سیره رسول خدا در دستگیری و کمک به مردم مظلوم پایگاه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) مبلغ 8 میلیون 800 هزار ریال جهت کمک به مردم یمن جمع آوری کردند.
کد خبر: ۹۴۴۶۰۹۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه امامت و ولایت با یاری خیرین و بسیجیان مبلغ 8 میلیون و 800 هزار ریال جهت کمک به مردم مظلوم و ستمدیده یمن به همت پایگاه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین (ع) روستای صوفی آباد در سرخه جمع آوری و به حساب مورد نظر واریز شد.

برپایی مراسم جشن عید غدیر همراه با اقامه نماز ظهر و عصر و سخنرانی و مولودی خوانی توسط حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محرابیان در مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا از دیگر برنامه های اجرایی به همت این پایگاه مقاومت بوده است.

با فرارسیدن فصل تابستان و در جهت ایجاد اوقات مفرح و سالم برای بسیجیان تمرین ورزشی بسیجیان این پایگاه مقاومت در سالن ورزشی فراهم و سانس بندی های لازم انجام شده است.

گفتنی است به مناسبت عید سعید غدیر خم ایستگاه صلواتی به همت گروه سازندگی شهید کاظم عاملو پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستا مومن آباد با همراهی پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) برپا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها