خبرهای داغ:
خبر داد

اجرای ۲۰ کیلومتر پروژه کابل خودنگهدار برق در کبودراهنگ

همدان-فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: امسال در حوزه برق بیش از ۲۰ کیلومتر اجرای پروژه کابل خودنگهدار اجرا می‌شود و بهسازی و طرح هادی در اکثر روستا‌ها در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۴۴۶۱۲۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسلم غلامی در جلسه شورای اداری بخش گل تپه بیان کرد: همه مسئولین در تلاش هستند که مشکلات حل و امکانات مناسب به این بخش اختصاص داده شود و برای حل مشکلات نیازمند اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین است.

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت ریاست جمهور  به استان گفت: در این سفر به  پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به طور ویژه اعتبار تخصیص داده خواهد شد و این اعتبارات در سطح شهرستان به چندین پروژه تخصیص می‌یابد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه در سال‌جاری برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام افزایش اعتبار داریم، افزود: در سطح شهرستان بیش از ۸۷۰ کیلومتر راه موصلاتی داریم که حدود ۵۰ درصد نیازمند تعمیر و روکش آسفالت است.

وی افزود: امسال در حوزه برق بیش از ۲۰ کیلومتر اجرای پروژه کابل خودنگهدار اجرا می‌شود و بهسازی و طرح هادی در اکثر روستا‌ها در حال اجرا است و آسفالت ریزی معابر انجام خواهد شد.

غلامی گفت: ۶۲ واحد مسکن مهر نیمه تمام در شهر گل تپه وجود دارد که در طرح نهضت ملی ۱۳۸ نفر ثبت نام کرده‌اند.

* همه مسئولین باید برای رفع محرومیت از چهره بخش تلاش کنند

امام جمعه گل تپه نیز در این جلسه گفت: این بخش در همه حوزه‌ها محروم است و کمبود اعتبارات باعث عقب‌ماندگی این بخش شده و همه مسئولین باید برای رفع محرومیت از چهره بخش تلاش کنند.

بخشدار گل تپه نیز گفت: این بخش با وجود ظرفیت‌های بالا در بحث گردشگری و کشاورزی یکی از محروم‌ترین بخش‌های استان است.

سید ایوب موسوی به مشکلات مهم بخش به وسعت و پراکندگی روستا‌ها در این بخش اشاره کرد و گفت: این بخش نیازمند بازنگری در تقسیمات کشوری است، جاده ترافیک محور همدان _ بیجار که یکی از محور‌های پرتردد شهرستان بوده نیازمند چهاربانده شدن است و تکمیل نشدن مسکن‌های مهر و تعمیر و تجهیز مدارس و لایروبی قنوات و افزایش سرعت اینترنت و کمبود اعتبارات در تمام بخش‌ها و نبود ناحیه صنعتی برای سرمایه‌گذاری و کمبود امکانات ورزشی و آسفالت‌ریزی محور‌های مواصلاتی و نبود شبکه فاضلاب شهری از مشکلات این بخش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار