خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار خبر داد

برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه امامت و ولایت در پایگاه کوثر بهار

همدان-مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار از برگزاری بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته عفاف وحجاب و دهه امامت و ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۶۱۲۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف همزمان با دهه امامت و ولایت فعالیت‌هایی با هدف ترویج فرهنگ حجاب و تبلیغ اهمیت غدیر به همت بسبجیان پایگاه کوثر در سطح روستای حسین آباد عاشوری برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته عفاف وحجاب و دهه امامت و ولایت عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برنامه پیاده‌روی در سطح روستا با حضور اعضای شجره طیبه صالحین در رده سنی کودکان و نوجوانان همراه با اجرای سرود سلام فرمانده برگزار شد.

مسئول پایگاه کوثر حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) بهار تصریح کرد: برگزاری اردوی یک روزه بسیجیان در دل طبیعت همراه با ویژه برنامه‌های هفته حجاب و عفاف، کرسی آزاداندیشی، پاسخ به شبهات حجاب، قصه‌گویی از کتاب قصه‌های ۱۴معصوم، برپایی نمایشگاه با عنوان «عفاف سرچشمه‌های زیبایی» همراه با معرفی کتاب در هفته عفاف و حجاب برگزار شد.

وی افزود: به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت نیز اردوی تفریحی زیارتی اعضای صالحین به امامزاده محسن (ع) به مناسبت سالروز ولادت امام هادی (ع) برگزار شد.

رضایی عنوان کرد: برنامه‌های متنوع از قبیل مراسم جشن غدیر، مسابقات نقاشی و رنگ آمیزی غدیر، مسابقه تزئین دوچرخه همراه با اهدای هدایا، برگزاری کاروان شادی با ماشین و دوچرخه در سطح روستا و نصب پرچم‌های رنگی سردرب منازل و مغازه‌های روستا با همکاری هیئت حضرت زینب (س) و پایگاه کوثر در سطح روستا انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار