سردار جواني در جمع بسيجيان گردان امام حسين(ع) لشکر 27 محمد رسول الله(ص):

دشمن با دست بردن در واقعیت ها با استفاده از سلاح تحریف، سعی در فریب مردم و تحلیل نادرست آنان دارد

سردار جواني در جمع بسيجيان گردان امام حسين(ع) لشکر 27 گفت: دشمن سعی دارد با سلاح تحریف، موجب فریب مردم و القای تحلیل نادرست در آنان باشد.
کد خبر: ۹۴۴۶۱۳۹
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
دشمن با دست بردن در واقعیت ها با استفاده از سلاح تحریف، سعی در فریب مردم و تحلیل نادرست آنان دارد
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، به همت بسيجيان گردان امام حسين(ع) لشکر 27 محمد رسول الله(ص)، نشست بصيرت افزايي در راستای روشنگري بسیجیان پیرامون تحليل ابعاد فريضه قطعي و فوري جهاد تبيين با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سردار جوانی در این دیدار که جمع کثيري از نمازگزاران مسجد احباب الحسين(ع) منطقه اصفهانک حضور داشتند، به تشریح دو کلمه "جهاد" و "تبیین" پرداخت و جهاد را واجبی دانست که از ویژگی های آن مستمر و همیشگی بون آن است چرا که دشمنی بیگانگان دائمی است.

وی با برشمردن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی نظیر ایستادگی در برابر مستکبرین، دفاع از مظلومین و پیشرفت در عرصه های مختلف، افزود: اگر امروزه پرچم جمهوری اسلامی همواره در احتزاز بوده و با وجود همه توطئه ها و عداوت ها، دشمن نتوانسته بر این کشور و ملت غلبه کند، نشان از این دارد که ما حق جهاد تبیین را درست ادا کرده ایم.  

سردار جوانی در ادامه به تشریح کلمه "تبیین" پرداخت و با توجه به وجود حدود 200 آیه با موضوع تبیین و ریشه های آن در قرآن کریم تبیین را یکی از رسالت های مهم مبران دانست و بیان داشت: تبیین به معنی روشن کردن و آشکار کردن حقایق و واقعیت ها آنگونه که هست می باشد و در یک کلام تبیین به معنی روشنگری در برابر دشمن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در بیان اهداف جهاد تبیین و دلیل رویکرد جمهوری اسلامی درخصوص رویارویی با دشمن با سلاح جهاد تبیین تاکید کرد: دشمن در این چهل و چند سال، همه ی راه هایی را که گمان می کرد به نتیجه خواهد رسید طی کرد اما در تمامی آنها به بن بست رسید چرا که ابزارهای مادی دشمن ناکارآمد شده و حتی با تحریم اقتصادی نیز که در تاریخ کم نظیر است، نتوانست کار به جایی ببرد. لذا امروز دشمن تمام تمرکز خود را بر روی "مقوله ی تحریف" گذاشته و در کلام، ساخت فیلم، رسانه ها و فضای مجازی متوسل به دروغ و تحریف شده است تا با دست بردن در حقایق و واقعیت ها نسل نو و مردم فهیم ما را فریب داده و تحلیل نادرست را به ایشان القا کند.

سردار جوانی با اشاره به شناخت شگردهای جنگی دشمن تاکید کرد: دشمن با تصویرسازی منفی از مشکلات موجود در جامعه با روایتی مغرضانه از موضوعات، درخصوص دستاوردهای کشور سیاه نمایی کرده و در مقابل، رویدادهای قبل انقلاب را در نگاه مردم پررنگ می نماید. لذا تنها راهبرد نظام جمهوری اسلامی جهت مبارزه با این اقدام دشمن، جهاد تبیین است و زیرا موجب فاش شدن چهره واقعی دشمن و اقدامات آنان خواهد شد. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" درخصوص گام دوم انقلاب گفت: تنها راه خروج از محاصره ی تبلیغاتی دشمن، جهاد تبیین است که با آن می توان این محاصره را شکست. بنابراین بر همه ما لازم و ضروری است که با پرورش چهار مولفه ی کسب اطلاعات، ذهن فعال، زبان گویا و شجاعت، نقش موثر خود را در عرصه جهاد تبیین ایفا کنیم.   

سردار جوانی در پایان تصریح کرد: یکی از راه های موثر برای به نتیجه رسیدن مطلوب مفهوم جهاد تبیین، این است که جهاد تبیین را مردمی کنیم، به این معنا که همه افراد با همه ابزارهای موجود در هر مکانی به این فریضه روی بیاورند و خود را موظف به اجرای آن کنند. امید است با توکل بر خدا و همت مردم شریف ایران، دشمنی دشمنان مسجل شود چرا که پیروزی قطعی نزدیک است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار