روابط عمومی شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج خبر داد؛

برگزاری رویداد ارائه نیازهای فناورنه اولویت دار

رویداد ارائه نیازهای فناورانه در استان خراسان رضوی ۶ مرداد ماه در محل کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۶۱۵۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  توسعه و توانمندسازی واحدهای صنعتی از طریق فناوری‌های نوین، ضرورتی برای افزایش بهره‌وری و ایجاد رقابت‌پذیری در عرصه‌های بین‌المللی است که امروزه این موضوع مهم بیش ‌از‌ پیش به چشم می‌خورد.

رفع بسیاری از مسائل و چالش‌های تمام بخش های کشور، از ایده تا تجاری سازی که منجر به خلق ثروت میگردد، در گرو حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از راهکارهای فناورانه است. طرح‌های نوآورانه و تلاش نخبگان زمانی به ثمر می‌نشیند که صنایع و کسب و کار های متقاضی محصولات دانش‌بنیان باشند و با اعتماد به توانمندی جوانان و کارآفرینان، نیازهای خود را به اشتراک بگذارند و برای استفاده از محصولات فناورانه عزم جدی داشته باشند.

برنامه ملی تاثریا در طول ادوار خود میزبان بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری بوده است. این برنامه بستری برای گردهمایی کارآفرینان و صاحب‌نظران حوزه‌های گوناگون فناوری است که فرصت مناسبی را برای هم‌افزایی حاصل از این شبکه‌سازی فراهم می‌کند. در برنامه ملی تا ثریا امسال، رویداد ارائه نیازهای فناورانه (ریورس پیچ) در حوزه زنجیره های ارزش الویت دار استان با حضور مدیران و مسئولان سازمان‌های دولتی،‌ شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در این صنعت برگزار می‌شود.
در ادامه طرح ملی تا ثریا بعد از رویداد ارائه نیازهای فناورانه (ریورس پیچ) رویداد سرمایه گذاری (دمودی) برای تامین و توسعه محصولاتی که در حل مسائل اولویت دار استان های خراسانات با تجمیع سرمایه گذاران خصوصی، دولتی، حاکمیتی نظیر مجموعه های دانشمند بنیاد مستضعفان، سازمان اقتصادی کوثر، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، و بانک رسالت و همچنین استانداری استان، سپاه استانی خراسانات و دیگر سرمایه گذاران خصوصی استان برای تامیین مالی تیم های فناور حضور دارند و از قبل با محصولات و خدمات تیم های حاضر در در برنامه سرمایه گذاری (دمودی) مطلع هستند.

در این رویداد، صاحبان صنایع و کسب و کار ها با ارائه نیازهای فناورانه خود این فرصت را به شرکت‌های دانش‌بنیان و تیم‌های فناور می‌دهند تا با استفاده از دانش روز، راهگشای مسائل و چالش‌های صنایع و کسب وکار و مسائل اولویت دار کشور باشند. این رویداد حلقه پیوندی است که زمینه‌ساز توسعه فناورانه مسائل اولویت دار و ایجاد فرصت‌های جدید کارآفرینی در این بخش خواهد شد.

رویداد ارائه نیازهای فناورانه در استان خراسان رضوی ۶ مرداد ماه در محل کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار می‌شود.


تمرکز فعالیت این پیشگامان بر تکمیل زنجیره ارزش اولویت دار استان و حل مسائل استان است و با حمایت نقدی و غیرنقدی از تیم‌های استارت‌آپی، شامل تامین سرمایه موردنیاز، ارائه خدمات آموزشی و منتورینگ، هم‌رسانی و کمک به توسعه بازار محصولات و خدمات نوآورانه، زیرساخت‌های لازم برای توسعه دانش و فعالیت‌های دانش‌بنیان را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار