آذربایجان شرقی/ بستان آباد

پایگاه مقاومت شهید نگهبان روستای الوار

پایگاه شهید نگهبان روستای الوار از توابع شهرستان بستان آباد یکی از پایگاه های برتر استان آذربایجان شرقی می باشد که بسیجیان آن در عرصه های مختلف جهادگونه در حال خدمت به مردم و اتقلاب اسلامی می باشند.
کد خبر: ۹۴۴۶۱۸۵
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات کشور، پایگاه شهید نگهبان روستای الوار از توابع شهرستان بستان آباد یکی از پایگاه های برتر استان آذربایجان شرقی می باشد که بسیجیان آن در عرصه های مختلف جهادگونه در حال خدمت به مردم و اتقلاب اسلامی می باشند.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید نگهبان الوار درباره وضعیت روستا و فعالیت های بسیج گفت: روستای الوار حدود 1400 نفر ساکن داشته که از این بین 19 نفر رزمنده هشت سال دفاع مقدس بوده و 2 خانواده نیز مفتخر و منتسب به دو شهید والامقام می باشند.

پایگاه مقاومت شهید نگهبان روستای الوار

از جمله فعالیت هایی که پایگاه در روستا انجام میدهد برپایی حلقه های صالحین، برپایی اردو های فرهنگی، آموزشی و تفریحی، کلاس هاس قرآن، مراسمات ملی و مذهبی و... میباشد.

همچنین وی گفت: ما در راستای انجام وظایفمان در تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران، همواره با ایشان دیدار کرده و اگر مشکلی داشته باشند در اسرع وقت به رسیدگی آن می پردازیم. همچنین جهت گرامیداشت شهدای عزیز در طی یک سال گذشته یک یادواره در مسجد جامع روستا و یک مراسم آبروی محله در میدان مرکزی روستا برگزار گردید.

پایگاه مقاومت شهید نگهبان روستای الوار

ایشان در ادامه بیان داشت: ما در اجرای بحث مسجدمحوری همواره با مسجد و هیئت امنا در تعامل بوده و خود بنده نیز از اعضای هیئت امناء هستم. کلاس های قرآن ما به صورت مکرر و مدون در محل مسجد برقرار بوده که حاصل آن 30 قاری قرآن کریم در رده های سنی مختلف از نوجوان گرفته تا بزرگسال می باشد.
همچنین ما همواره در مناسبت های گوناگون ملی و مذهبی فعال بوده و علاوه بر برپایی مراسم، با فضاسازی مناسب محیط روستا را هم با آن مناسبت همگون می سازیم. هیئت مذهبی انصار الحسین(ع) روستا نیز حاصل همین فعالیت های مناسبتی است که در روستای الوار شکل گرفته است.

پایگاه مقاومت شهید نگهبان روستای الوار

فرمانده پایگاه شهید نگهبان در پایان گفت: با وجود اینکه همه پایگاه بسیج همیشه با سختی های گوناگونی از جمله مشکلات مالی، عدم حمایت و... مواجه اند اما «کار برای خدا دلسردی ندارد» و ما همواره پای آرمان ها و انقلابمان ایستاده ایم و در خدمت به مردم و انقلاب کوتاهی نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار