خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۱ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر شیشه با تلاش مجاهدانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۲۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با پدیده شوم مواد مخدر، مامورین این یگان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ورود یک محموله مواد مخدر از مرز‌های شرقی کشور به شهرستان مطلع می‌شوند.

وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با دادستان عمومی و انقلاب، و اعزام تیم‌های عملیاتی این یگان، این محموله در حین انتقال به وسیله یک دستگاه خودرو سواری و در یک عملیات ضربتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از این وسیله نقلیه مقدار ۱۱ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر شیشه کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را در این شهرستان نمی‌دهیم، افزود: با تشکیل پرونده این سوداگر مرگ به مراجع قضائی تحویل شد.

ساکی تصریح کرد: مبارزه با بلای خانمانسوز موادمخدر که از مطالبات مهم شهروندان و سازمان خدوم فراجاست با جدیت از سوی پلیس ملایر دنبال می‌شود و به شهروندان توصیه می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر، بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات