فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

ورود بسیج با یک هدف مشخص در فضای مجازی یک ضرورت است

سردار شفائی گفت: جغرافیای دشمن در جنگ ترکیبی قلب و ذهن مردم است و اگر قرار است به شایستگی از این ظرفیت ارزشمند اثرگذار مردمی بهره مند شویم بسیجیان با هدف و برنامه ورود پیدا کنند .
کد خبر: ۹۴۴۶۲۶۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان  استان  سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه نمایشگاه اسوه حوزه‌ای که در ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با حضور فرمانده هان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج برگزار شد، گفت: استان سیستان و بلوچستان در طول انقلاب اسلامی منشا خیرات و برکات بسیار زیادی بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که شاید در ذهن جوانان برومند ما سوال ایجاد شود و یا ایجاد شده است که چرا ظالمان و ستمکاران و نظام سلطه و همه آنهایی که در طول تاریخ با جریان حق و اسلام مخالفت داشته و دارند امروز با بسیج عداوت و دشمنی دارد؟ چرا دشمنان کینه‌توز اسلام پیوسته بسیج را نشانه رفته‌اند و نشانه می روند، افزود: علت و عامل دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب با بسیج کارکردهای بسیج است.

سردار شفائی با اشاره به این مطلب که اگر نبود کارکرد های متنوع و متعدد و اگر اثر گذاری بسیج در عرصه‌های مختلف نبود بدون شک کسی با ملت ایران مخالفت نمی‌کرد، ادامه داد: از همان ابتدای روزهایی که بسیج در انقلاب اسلامی تشکیل شد، این نهاد مقدس در همه عرصه‌ها هدفمند ورود پیدا کرده است و به شایستگی ماموریت های خودش را یکی پس از دیگری به شایستگی ایفا کرده است.


فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این نکته که اگر اخلاص، فداکاری، ایثار و گذشت بسیجیان در ماه‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی نبود و اگر حضور اثرگذار و محوری بسیج در دفاع نبود در طول هشت سال دفاع مقدس فعالیت های اثرگذار بسیج  در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و سلامت در میران حضور و دارند.

این مسئول ادامه داد:  فرماندهان باید در مناسبت ها و مجالس مختلف و متعدد نسل جوان و آینده ساز انقلاب  رخدادهایی که در طول این 43 سال گذشته افتاده است را ببیان کنند  که قطعاً ضرورت دارد در مجالس متعدد و متفاوت مجاهدت ها را را بیان و فعالیت های اثرگذاررا بیان کرد.

وی تصریح کرد: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت نظام اسلامی نباید به داشته ها و تجارب گذشته اکتفا کرد بلکه باید در عرصه های دفاع از کشور و در عرصه سخت با مجاهدت بسیج در عرصه های امنیتی و حوزه های سلامت، بهداشت، اجتماعی بیشتر فعالیت و رشد کرد.

سردار شفائی با اشاره به این مطلب که می دانیم دشمنی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی عمیق و عمیق تر از گذشته شده است و تجربه آنها در اقداماتی که علیه ما طراحی کرده‌اند مضاعف ترشده است، ادامه داد: متولیان نظام پیوسته اعتراف کرده‌اند که در هر عرصه ای که بسیج ورود پیدا کرده است موفقیت کسب کرده و اگه قرار بود که کمک کند نه تنها کمک کرده بلکه آن کار را به نحو شایسته و مطلوب به اتمام رسانده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز دشمن جنگ ترکیبی را راه انداخته تا بتواند قلب و ذهننسل جوان را فدف قرار دهد، باید باور ما شود که هضور در بسیج و فعالیت در برنامه های بسیج محور قطعاً ضروری است ما باید پیوسته آماده باشیم و خود را مهیا کنیم که در جریان جنگ ترکیبی وظیفه خود را به نحو شایسته دنبال کنیم.

وی با تاکید بر این نکته که امروز ورود بسیج، به صورت گسترده و با یک هدف مشخص در فضای مجازی یک ضرورت است، بیان کرد: امروز تمرکز دشمن بر ذهن و قلب مردم ایران قرار گرفته است، میدان نبرد دشمن یک منطقه خاص نیست یک جغرافیای خاص نیست، جغرافیای دشمن در جنگ ترکیبی قلب و ذهن مردم است و اگر قرار است ما به شایستگی از این ظرفیت ارزشمندواثرگذار مردمی بهره مند شویم بسیجیان با هدف و برنامه ورود پیدا کنند که خوشبختانه این اتفاق در حال رخ دادن است.

این مسئول اظهار داشت: بسیج نسبت به گزشته در همه سطوح تلاش کنیم این ظرفیت قابل تقدیر را به شیوه‌ای ساماندهی و سازماندهی کنیم که نه تنها در حوزه پدافند بتوانیم اقدامات شایسته‌ای را پیگیری کنیم بلکه در حوزه آفند هم میدان دار باشیم و در این مقطع زمان موضوعی که ضروری است پایگاه ها و آحاد بسیجیان نسبت به قبل به آن اهتمام بیشتری داشته باشد فعالیت بیشتر در حوزه‌های علمی، پژوهشی و حوزه های آموزشی است که در نوع کارکرد برخی از پایگاه ها ظهور و بروز داشته است که باید به اینها عمق بیشتری داد و توجه و تلاش بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: ما باید با ارتقاء سطح علمی بسیجیان در عرصه های مختلف وظیفه انقلابی خودمان را به نحو شایسته پیگیری کنیم، ما در این استان به جهت جغرافیایی که داریم همجواری با دو کشور همسایه پاکستان و افغانستان که به تعبیر زیبای مقام عظمای ولایت به عنوان تنگه احد است در حوزه آمادگی رزمی نباید عقب باشد، باید پیوسته در مباحث آموزش نظامی آمادگی دفاعی و امنیت و اشتغال با برنامه پیش برویم توجه داشته باشیم که کوچک‌ترین غفلت در این عرصه ما را دچار مشکل می‌کند و امروز بار امنیتی استان بر روی دوش بسیجیان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار