خبرهای داغ:
حاجی بابایی:

لازمه انتقال انقلاب و مفاهیم ارزشی استفاده از همه هنرها است

همدان-نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برخی از سرودها از ۱۰ سخنرانی موثرتر است،گفت: امروز به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که همه هنرها را نیاز داریم تا بتوانیم انقلاب و مفاهیم ارزشی را انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۹۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا حاجی بابایی در آئین اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین الملل سرود فجر که در مجتمع شهید آوینی همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: سخن و حقیقت را باید به شیرین‌ترین و زیباترین بیان و کلام متناسب با روز و مخاطبین بیان کرد.

وی با بیان اینکه شیوه‌های گوناگون سخن گفتن و هنرنمایی مخصوص آدم‌هایی است که مفاهمه زیباترین شیوه‌ها را انتخاب کرده‌اند، ابراز کرد: سرود سلام فرمانده تحول عظیمی در جامعه ایجاد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با دقت در چهره‌های افرادی که سرود را اجرا می‌کنند، می‌بینیم با تمام وجود و تک تک سلول‌هایش اجرا می‌کنند، گفت: آدم تا با تک تک سلول‌های بدنش حرف نزند مخاطبین با تک تک سلول‌هایش آن را دریافت نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه دنیا، دنیای رقابت هنرنمایی است، تصریح کرد: تا حرف را برتر و زیبا و نو و بدیع نزنیم کسی گوش نمی‌کند.

حاجی بابایی با بیان اینکه سرود زیباتر اثر بیشتر دارد و هنرنمایی بهتر اثرات بهتر دارد، ادامه داد: شعر، سخنرانی، نثر و فیلم اینگونه است که باید به روز باشد چرا که اگر امروز حرف دیروز را بزنیم کسی گوش نمی‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه باید هرروز خود را به‌روزرسانی کنیم، عنوان کرد: اگر هنرنمایی کردی هیچ کس نمی‌تواند جلوی کار تو را بگیرد و اگر هنرنمایی نکردی هیچ کس نمی‌تواند تو را بالا ببرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از برگزار کنندگان جشنواره سرود مطرح کرد: این کار شروع یک رقابت سنگین است و باید آن قدر نگاه زیبایی به همه نگاه‌ها شود که هر کس به راحتی فکر کند اگر یک حرکت جدید خلق کرد همه آن را می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه اگر رقابت‌ها سخت و تنگاتنگ شود یک رشد قابل توجهی اتفاق می‌افتد چرا که برخی از سرودها از ۱۰ سخنرانی موثرتر است، بیان کرد: امروز به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که همه هنرها را با ههم نیاز داریم تا بتوانیم انقلاب و مفاهیم ارزشی را انتقال دهیم.

حاجی بابایی با بیان اینکه ما در یک مسابقه سنگین بین المللی هستیم و از زیباترین هنرها در دنیا استفاده می‌شود تا ارزش‌های ما را تضعیف کنند، یادآور شد: باید به افراد مختلف برای عرضه هنر خود میدان دهیم تا از زیباترین هنرها استفاده کنیم تا ارزش‌های ملت و شهدا را در اوج نشان دهیم.

وی با بیان اینکه هر چقدر که به جلو پیش رویم بیشتر متوجه می‌شویم که خیلی عقب هستیم، خاطرنشان کرد: روزی که ما فکر کردیم خیلی جلو هستیم روزی است که ما نمی‌دانیم خیلی عقب هستیم چرا هر چه دانشمند جلوتر رود بیشتر متوجه می‌شود که در برابر علم موجود علم کمی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات