همزمان با عیدالله الاکبر در شهرکیان؛

ذبح قربانی و توزیع یکهزار غذای گرم به نیازمندان

به مناسبت عید سعید غدیر خم، عید ولایت حضرت امام علی علیه السلام،همزمان با حرکت نمادین کاروان غدیر و جشن ولایت، ذبح قربانی انجام ، غذای گرم طبخ و تقدیم ایتام و نیازمندان شهرکیان شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۲۹۸
|
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرکیان با تبریک خجسته عید سعید کمال دین و سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام بر شیعیان و پیروان ولایت گفت: در ادامه کمک های مومنانه و باتوجه احادیث و روایات ائمه ی اطهار علیهم السلام پیرامون آثار و برکات اطعام در روز عید سعید غدیر خم، یکهزار پرس غذای گرم طبخ و تقدیم به خانواده های ایتام و نیازمند شهرکیان شد.

همایون امیرخانی به ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم به نیازمندان اشاره کرد و ادامه داد: به مناسبت عید ولایت و امامت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام،با تأسی از امیر ولایت در کمک به محرومان، پنج گوسفند قربانی و 150 بسته گوشت گرم تقدیم نیازمندان و ایتام این شهر شد.

وی،افزود: با کمک های خداپسندنه خیرین و مردم ولایتمدار برای پخت غذا و نیز ذبح قربانی ویژه عیدسعید غدیرخم، حدود 50 میلیون تومان هزینه گردید که در این رابطه 1000پرس غذای گرم و 150 بسته گوشت گوسفند برای نیازمندان و ایتام تهیه و تقدیم شد.

امیرخانی به حرکت نمادین کاروان غدیر خم در شهرکیان اشاره کرد و با تجلیل ادارات، نهادها و خیرین گفت: حرکت کاروان غدیرخم با مشارکت و همکاری حوزه مقاومت و پایگاه های بسیج و نیز هیئات مذهبی شهرکیان، از مسجد حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام به سمت جایگاه بازسازی شده برکه غدیر در جوار امامزاده شاهزاده عزیزالله علیه السلام این شهر برگزار و مراسم باشکوه جشن عید سعید غدیرخم با حضور پرشور مردم و مسئولان برگزار شد.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرکیان، به کمک های مومنانه هیأت رزمندگان اسلام شهرکیان با مساعدت خیرین درسال گذشته اشاره کرد و افزود: در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی، سال 1400 با تهیه بسته های معیشتی، پخت  غذای گرم، ذبح گوسفند و توزیع گوشت گرم، تقدیم کارت هدیه برای خرید اجناس مورد نیاز و ... افزون بر 216 میلیون تومان کمک های مومنانه، تقدیم نیازمندان و ایتام شد و به یاری خداوند با همکاری خداپسندانه خیرین ارجمند، کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات