فرمانده سپاه استان از پتروشیمی لردگان بازدید کرد

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از مسئولان سپاه استان از مجتمع پتروشیمی لردگان بازدید و توانمندی جوانان انقلابی مومن پای کار راغرور آفرین دانست.
کد خبر: ۹۴۴۶۳۲۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛   نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی لردگان در بازدید سردار اکبری از این واحد تولیدی، گفت: تولیدات شرکت پتروشیمی لردگان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱۸ درصد رشد داشته است.

آقای محمودی با اشاره به تولید 180هزار تن اوره در این شرکت، اظهار کرد: شرکت پتروشیمی لردگان نمونه‌ی شرکت دانش بنیان است و کارکنان بومی این شرکت توانستند راکتور شرکت پتروشیمی مسجد سلیمان را نصب و راه اندازی کنند.

وی افزود: این شرکت ۳۴ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت را طی کرد که در صنعت پتروشیمی کشور یک رکورد کشوری محسوب می‌شود.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی لردگان افزود: این پتروشیمی بعنوان شرکت پتروشیمی منتخب ایرانی ساز انتخاب شده است.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم با تقدیر از زحمات کارکنان مجتمع پتروشیمی لردگان گفت: احساس غرور می کنم به توانمندی عزیزان و خصوصا اینکه تمام اقدامات توسط جوانان عزیز انقلابی و مؤمن پای کار انجام می شود.

ارسال نظرات