حرکت اربعین حسینی ظرفیت سازی در زمینه تمدن‌سازی اسلامی است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت:حرکت عظیم اربعین حسینی ظرفیت سازی بزرگی را در زمینه تمدن‌سازی اسلامی در گام دوم انقلاب ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۴۶۴۳۴
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در جمع مدیران مواکب و فعالین فرهنگی اربعین حسینی استان سمنان که در اردوگاه شهید صدوقی شهرستان دامغان برگزار شد با اشاره به اهمیت بعد معنوی خدمت به زائرین اربعین حسینی تصریح کرد:حقیقتاً باورم بر این است که شما خادمان اهل‌بیت(ع) مورد عنایت و توجه اهل‌بیت(ع) هستید که این توفیق را دارید که در قالب مواکب به زائرین اربعین خدمت کنید و شما هم باید قدر این توفیق را بدانید زیراکه این مواکب نقش اساسی را در ایجاد جریان فرهنگی در سطح جامعه دارند.
وی افزود: نیت‌های خالص شما خادمین به این کار مهم شتاب می‌دهد و اهل‌بیت(ع) نیز سختی های این مسیر را برای شما هموار می‌کنند.
فرمانده سپاه استان سمنان افزود:در شرایط فعلی ما در بیشترین میزان تقابل فرهنگی با دشمنان قرار داریم و در این عرصه ما امروز شاهد یک موج مثبت و اثرگذار در سطح جامعه هستیم که در سرتاسر ایران اسلامی و حتی منطقه با سرود سلام فرمانده آغاز شده‌است و در ادامه با برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی در عید غدیر به شکلی متفاوت و اثرگذار در سراسر کشور برگزار شد و انشاالله در محرم نیز ادامه خواهد یافت .
سردار دامغانی خاطر نشان کرد:پیش بینی می شود که در سال جاری با موج بی‌نظیری از حضور مردم در مراسم پیاده‌روی اربعین مواجه خواهیم شد لذا باید با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در این رویداد مهم فرهنگی نقش آفرینی کنیم.
فرمانده سپاه استان سمنان افزود:امروز دشمنان به‌شدت از این گونه اقدامات و تلاش های خودجوش گروه های جهادی و مردمی در عرصه های مختلف فرهنگی همچون حضور مردم در مراسم اربعین حسینی در هراسند و ما اعتقاد داریم که این حرکت عظیم فرهنگی ظرفیت سازی بزرگی را در زمینه تمدن‌سازی اسلامی در گام دوم انقلاب ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار