بررسی مشکلات زیر ساختی استان گیلان با حضور دکتر قنادزاده

با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و جمعی از مدیران ارشد سازمان، مشکلات زیر ساختی استان گیلان بررسی و از چگونگی انجام خدمات جهادی در برخی مناطق محروم استان بازدید شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۴۴۱
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶


بررسی مشکلات زیر ساختی استان گیلان با حضور دکتر قنادزاده به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری استان گیلان، سرکشی و بازدید رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور دکتر قنادزاده و هیئت همراه از بسیج مهندسین عمران و معماری استان گیلان انجام شد.
در این سرکشی ضمن بررسی فعالیت‌ها با مدیر و شورای سازمان بسیج مهندسین و معماری استان گیلان دیدار و تبادل نظر انجام شد .
در این بازدید مهندس عابدی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گیلان گزارشی از فعالیتهای انجام شده در این استان در زمینه های مختلف اعم طرح عمران روستا، گروه های جهادی، کمک و خدمت مومنانه انجام شده در سطح استان، کانون و روستاهای هدف، کارگروه های تخصصی و مسائل و مشکلات و ابتکارات انجام شده در این کارگروه ها و فعالیت های علمی و فرهنگی و ... همراه با گزارش تصویری ارائه نمود.

در ادامه دکتر کریمی عضو شورای مرکزی بسیج مهندسین عمران و معماری گیلان در خصوص دستگاه ارزیابی، ثبت آنلاین ارتعاشات و مونیتورینگ بارگذاری برخط پل ها توضیحاتی ارائه نمود و دکتر قناد زاده در خصوص مسائل علمی و تخصصی بسیج و راهکارهایی کاربردی جهت پیشبرد اهداف و مسائل علمی مطالبی را نکاتی را بیان کرد.

در پایان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خالصانه مهندسین بسیجی استان به سخنان مقام معظم رهبری مبتی بر خدمت خالصانه به آحاد جامعه اشاره و ضمن جمع بندی مطالب به تبیین برنامه های سازمان و سیاست‌های جدید در راستای تحول این قشر اشاره نمودند.
لازم به ذکر است دکتر قنادزاده در این دیدار از فعالیت های طرح عمران روستا در کانون ناحیه شهرستان رودبار و رشت از جمله طرح آبرسانی و ساخت پروژه های عام المنفعه بازدید کردند.

ارسال نظرات