دکتر قناد زاده ریاست محترم سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در اولین بازدید ستادی، با حضور در استان زنجان از نزدیک به بررسی مشکلات موجود در حوزه عمران و معماری و تبیین اهداف جدید سیاست های سازمان پرداخت.
کد خبر: ۹۴۴۶۴۴۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان، سرکشی و بازدید رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور دکتر قنادزاده و هیئت همراه از بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان انجام شد.
در این سرکشی ضمن بررسی فعالیت‌ها با مدیر و شورای سازمان بسیج مهندسین و معماری استان زنجان دیدار و تبادل نظر انجام شد .
در ابتدای جلسه مهندس برزگر مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی موفقیت، گزارشی از فعالیتهای انجام شده در این استان در زمینه های مختلف اعم از جذب و سازماندهی ، دیدار با خانواده معظم شهدا و طرح عمران روستا و گروه های جهادی و کمک و خدمت مومنانه انجام شده در سطح استان کانون ها و روستاهای هدف کارگروه های تخصصی و مسائل و مشکلات و ابتکارات انجام شده در این کارگروه ها و فعالیت های علمی و فرهنگی و ... همراه با گزارش تصویری ارائه نمود.

در ادامه رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران و معماری استان نیز ضمن ارائه گزارش از جلسات در خصوص سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه های عمرانی و مباحث علمی و فناورانه و صنعتی سازی نظراتی رابیان  کرد.
در پایان این جلسه دکتر قنادزاده ضمن جمع بندی مطالب به مباحث سند تحول بسیج و بیانه گام دوم انقلاب پرداختند و در ادامه نسبت به برنامه های سازمان و سیاست‌های جدید در راستای تحول این قشر اشاره نمودند.
از جمله اجرای رزمایش جهادی در ماه های مرداد و شهریور تابستان، شناسایی شرکت های مهندسین مشاور توانمند باهدف کمک به دولت در امر تحقق مسکن ملی ، تخصصی کردن فعالیت های قشر ، توجه به صنعت سازه های موقت خصوصاً در مواقع بحرانی از جمله سازهایی مانند سازه های پیش ساخته و سازه های صنعتی ، شبکه سازی در راستای پویایی سازمان و تلاش بسیج مهندسین عمران و معماری در راستای ایجاد و معرفی روستای الگو در هر استان و شهرستان از نظر عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و کشاورزی و... با در نظر گرفتن تمام جوانب از مواردی هستند که در کنار سایر مسائل مد نظر قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات