نمایشگاه «طرح اسوه» پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان زارچ برگزار شد

طرح اسوه به منظور ارائه عملکرد حوزه‌های مقاومت در سال ۱۴۰۰ و نشان دادن دستاوردها و توانمندی‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۴۶۵۱۸
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده ناحیه روح الله زارچ در گفتگو با خبرنگار ما در زارچ اظهار کرد: طرح اسوه به منظور ارائه عملکرد حوزه‌های مقاومت در سال ۱۴۰۰ و نشان دادن دستاوردها و توانمندی‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف برگزار شد که طی آن از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته به صورت میدانی بازدید بعمل آمد.
میرحسینی افزود: دراین بازدید در مجموع حوزه انصارالزینب(س)‌ و 9 پایگاه مقاومت مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به اهداف اجرای این طرح گفت: یکی از مهمترین اهداف به اشتراک گذاشتن تجربیات پایگاه‌های مختلف بود که باعث تقویت و تعالی عملکرد بسیجیان می‌شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها دستاوردها و خدمات بسیجیان در زمینه‌های مشاغل خانگی، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی و...  ارائه شد و مورد بازیدقرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی هرچه بیشتر جامعه با فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیجیان باید بتوانیم هرچه بهتر از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بهره‌مند شویم.

سرهنگ شریفی در مورد نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج زارچ اظهار داشت: فراهم آوردن فرصت رقابت سالم و سازنده برای ارتقاء سطح کیفی پایگاه های مقاومت بسیج و نیز ارائه الگوهای برتر امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.
شریفی در ادامه افزود: سازمان بسیج مستضعفین با ایده نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه اسوه، به دنبال کشف استعدادهای برتر، ترویج الگوی موفق و ایجاد رقابت ساده و تشویق موثرترین در اعتلای پایگاه هاست.
وی ادامه داد: حوزه های مقاومت بسیج حضرت ابراهیم(ع) و انصار زینب(س) ناحیه مقاومت بسیج روح الله، با مشارکت و حضور پایگاه های مقاومت تابعه، نمایشگاه عملکرد یک ساله پایگاه‌ها را از تاریخ ۱۲ تیر ماه لغایت 28 تیرماه سال 1401در محل سالن اجتماعات شهدای ناحیه بسیج روح الله به نمایش گذاشتند.
وی درمورد بازدید کنندگان این نمایشگاه افرود: نمایشگاه مورد استقبال بسیجیان کادر ناحیه، بسیج مساجد و محلات و سپاه الغدیر قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار