تجلیل از هشتاد حافظ زیارت جامعه کبیره در مهریز

حافظان زیارت جامعه کبیره در مسجد امام حسن مجتبی(ع) مزویر آباد شهرستان مهریز تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۱۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، در شب میلاد امام موسی کاظم علیه السلام، با حضور امام جمعه محترم، معاون سیاسی فرماندار، جانشین سپاه ناحیه و جمعی از مردم مهریز، در مسجد امام حسن مجتبی(ع) مزویرآباد این شهرستان آیین تجلیل از ۸۰ حافظ زیارت جامعه کبیره برگزار گردید.

امام‌جمعه مهریز در این آیین معنوی با قدردانی از ستاد زیارت جامعه کبیره شهرستان که برای نخستین بار نسبت به برگزاری این مسابقه اقدام کرده است به اهمیت ترویج معارف اسلامی در بین مردم به خصوص نسل جوان اشاره کرد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، زیارت جامعه کبیره را درس بزرگ امام‌شناسی و جزو بهترین دعاها ذکر کرد که باید بیش از گذشته برای مطالعه آن و ترویج ارزش‌های الهی در جامعه اقدام شود.
وی به توطئه فرهنگی و اقتصادی دشمنان در قالب جنگ ترکیبی علیه نظام و انقلاب اسلامی به خصوص علیه نسل جوان اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین راه‌ها برای مقابله با اهداف دشمنان ترویج فرهنگ معارف اسلامی است.
رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: قرائت دعا و توجه به ادعیه نقش مهمی در موفقیت‌های زندگی و تحقق ارزش‌های الهی دارد و باید روز به روز در جامعه افزایش یابد.

ابتدای این مراسم با نوای گرم حاج زین العابدین غلام و قرائت زیارت جامعه کبیره آغاز گردید. در ادامه به هشتاد نفر از دختران و کودکان خردسال و مادران آنها که ۵ سلام ابتدای زیارت جامعه کبیره را حفظ کرده بودند جوایزی اهدا شد.

گفتنی است؛ اجرای تواشیح و گروه سرود همای رحمت نیز از برنامه های جنبی این مراسم معنوی بود.

تجلیل از هشتاد حافظ زیارت جامعه کبیره در مهریز

ارسال نظرات
آخرین اخبار