خبرهای داغ:

توجه به سخنان راهگشای مقام معظم رهبری در دیدار با رؤسای جمهور ترکیه و روسیه

شاهرود_ امام جمعه موقت شاهرود بر توجه به سخنان راهگشای مقام معظم رهبری در دیدار با رؤسای جمهور ترکیه و روسیه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۴۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

توجه به سخنان راهگشای مقام معظم رهبری در دیدار با رؤسای جمهور ترکیه و روسیهبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسنیه مدرسه قلعه این شهر با بیان اینکه محور‌های سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با روسای جمهور روسیه و ترکیه برای هر سه کشور راهگشا است و باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: گرچه سفر رییس جمهور آمریکا جو بایدن به فلسطین اشغالی و عربستان و نیز سفر پوتین و اردوغان به ایران بازتاب‌های گوناگونی داشت، اما آنچه که برای ما مهم است، توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با سران کشور‌های میهمان است.
او با اشاره به محور‌های سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اردوغان، افزود: لزوم افزایش همکاری ایران و ترکیه، تأکید بر اختلاف افکنی رژیم صهیونیستی بین جوامع اسلامی، ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر حرکت عمیق فلسطینی‌ها و ضرورت حفظ وحدت اسلامی در برابر سیاست‌های تفرقه افکنانه دشمنان از جمله بیانات ایشان بود.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب حمله ترکیه به سوریه پیش از اینکه به ضرر سوریه باشد به ضرر ترکیه است، یادآور شد: ایشان همچنین با حمایت از الحاق دوباره قره باغ به آذربایجان تأکید کردند اگر مرز میان ایران و ارمنستان بسته شود، سکوت نخواهیم کرد.
نظری اضافه کرد: ضرورت همکاری روزافزون ایران و روسیه، مخالفت غربی‌ها با روسیه قوی و نیز ضعیف شدن آمریکا و غرب هم از جمله موارد مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب در دیدار با پوتین بود.
او به پرسشی اشاره کرد که در هفته‌های پیش از تریبون نماز جمعه و خطاب به مسوولان استانی و شهرستانی درخصوص حل مشکل آب شهرستان شاهرود مطرح کرده و بیان کرد: پرسشی طرح شده بود که آیا امکان ایجاد سد برای حل مشکل کم آبی شاهرود وجود دارد؟
او افزود: در دیدار‌های جداگانه استاندار سمنان از تشکیل تیمی برای ارزیابی این موضوع خبر داد و فرماندار شاهرود نیز بر پیگیری راهی برای حل این مشکل تأکید کرد.
نظری به روز ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تأکید بر لزوم مهارت آموزی در کنار تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و همچنین تشکیل هیأت اندیشه ورز و مجمع نخبگانی بسیج در شهرستان شاهرود، گرامیداشت سالروز برپایی نخستین نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب و همچنین گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد، در نمازجمعه این هفته اشاره کرد.
در نماز جمعه این هفته میز خدمت اداره بهزیستی، محیط زیست و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شاهرود برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها