خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن به دنبال تضعیف اراده و ایمان مسلمانان است

امام جمعه بیرجند گفت: دشمن با روش های مختلف به دنبال تضعیف اراده و ایمان مسلمانان است.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۴۵
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیرجند گفت: از آسیب‌های بزرگی که دشمن تحمیل کرده ، رواج افکار انحرافی برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها و کمرنگ کردن عفاف و حجاب در بین مردم است.

وی با بیان اینکه ترویج بدحجابی در جامعه یکی از راه‌هایی است که اراده را از بین می‌برد افزود: وقتی خدای متعال مسأله حجاب و عفاف را مطرح می‌کند خیر انسان را می‌خواهد، اما وقتی دشمن نفوذ می‌کند به دنبال تضعیف اراده و ایمان است.

آیت الله عبادی افزود: دشمن امروزه به دنبال آسیب‌های فرهنگی درجامغه است، زیرا نتوانسته از بعد نظامی به جنگ با مسلمانان بپردازد.

وی گفت: آن‌ها به دنبال تضعیف اراده‌ها از طریق مواردی همچون دخانیات و ترویج بی حیایی در جامعه هستند که باید در تربیت فرزندان همواره خانواده‌ها آن‌ها را با آسیب‌ها و دشمنان آشنا کنند.

وی با اشاره به سالگرد اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی که پنجم مرداد ۱۳۵۸ به امر امام خمینی (ره) و امامت آیت الله طالقانی برگزار شد، گفت: اقامه نماز جمعه اقدامی فرهنگی است که در‌های فیض و رحمت را به روی ما باز کرد.

امام جمعه بیرجند افزود:  در این شرایط آخرالزمانی و اینکه دشمن همه گزینه‌ها را سنجیده و متوجه شده که با ایران نمی‌تواند جنگ نظامی کند، ایجاب می‌کند ما حساس و مراقب باشیم زیرا دشمن با تطمیع شرایط سخت همچون تحریم و نفوذ می‌خواهد روی اراده برخی افراد اثر بگذارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاري صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها