رقابت 600 پایگاه مقاومت بسیج خواهران استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اسوه

مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 600 پایگاه مقاومت بسیج خواهران استان سیستان و بلوچستان در قالب نمایشگاه اسوه با یکدیگر رقابت دارند.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۵۱
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

آذر کیخا، مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در راستای عملکر پایگاههای مقاومت بسیج خواهران، نمایشگاه اسوه در سراسر استان سیستان و بلوچستان با رقابت بیش از 600 پایگاه مقاومت بسیج خواهران افتتاح شد.

وی با اشاره به این مطلب که پایگاه‌های مقاومت بسیج جهت معرفی عملکرد و خدمات انجام شده خود در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و درمانی، علمی و پژوهشی، عرضه صنایع دستی بومی محلی و محصولات مشاغل خانگی، هنری، برای بازدید و بهره مندی مردم از این خدمات اقدام شده است، افزود: هر پایگاه  در این نمایشگاه نسبت به ارائه عملکرد خود در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، ورزشی، علمی، اقتصاد و اشتغالزایی و کمک به مردم و توزیع بسته‌های معیشتی را در معرض نمایش گذاشته است.

کیخا بیان کرد: ارائه خدمات بسیج و پایگاه‌های مقاومت به ویژه در سال‌جاری برای تحقق شعار سال و جلب مشارکت آحاد مردم و جوانان در برنامه‌های بسیج و ایجاد انگیزه برای توسعه برنامه‌ها، ارتقا پایگاه ها، ایجاد رقابت سالم بین بسیجیان،ارائه عملکردخواهران بسیجی را جزو اهداف برپایی نمایشگاه اسوه برشمرد.

مدیر سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این نمایشگاه ها که با استقبال بسیار پرشور مردم همراه بوده است به مدت 3 روز در دو نوبت صبح و عصر جهت بازدید عموم علاقه مندان در بیش از 600 نقطه از استان سیستان و بلوچستان دایر می باشد.

ارسال نظرات