محمد رضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی گفت:

حضور بیش از 6 هزار نفری مردم بردسکن در یازدهمین همایش پهلوانی در کشور بی نظیر است

محمد رضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: ورزش زورخانه ای با اقتدا به حضرت علی (ع) جایگاه والایی در ترویج فرهنگ پهلوانی دارد و ورزشکاران این رشته علاوه بر قدرت جسمانی، به صفات اخلاقی نیز توجه دارند.
کد خبر: ۹۴۴۶۵۷۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، محمد رضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: ورزش زورخانه ای با اقتدا به حضرت علی (ع) جایگاه والایی در ترویج فرهنگ پهلوانی دارد و ورزشکاران این رشته علاوه بر قدرت جسمانی، به صفات اخلاقی نیز توجه دارند.

 

طالقانی گفت: خراسان رضوی یکی از استان های پیشرو و مهد پهلوانان بنام کشور بوده است، مردم و مسئولان شهرستان بردسکن نیز به علاقه مندی به منش پهلوانی در کشور شهرت دارند و برند برگزاری این همایش نیز هرسال به نام بردسکن خورده است.

 

طالقانی با ابراز خرسندی از حضور چندباره در این شهرستان، اظهار کرد: برگزاری این همایش برای یازدهمین سال متوالی بیانگر عشق و علاقه مردم بردسکن به ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی است که با نام مولا علی (ع) متبرک می‌شود و ستودنی است.

 

طالقانی حضور بیش از6 هزار نفر را در این همایش مهم توصیف کرد و گفت: در هیچ جای کشور، چنین همایشی با این عظمت و شکوه برگزار نمی شود و بنده هرسال به همین علت قبل از همه،خودم را به این همایش دعوت می کنم و از همین الان هم منتظر برگزاری داوزدهمین همایش در بردسکن هستم.

 

وی از مرشد کهنه سوار کشور و دیگر دستاندرکاران در برگزاری این همایش تقدیر کرد و گفت: بی انصافی است که وزارت ورزش و جوانان اعتباری برای این همایش کشوری اختصاص نمی دهد.

 

ی با انتقاد از رسانه ملی در پوشش زنده این همایش کشوری گفت: تشکر می کنم از نماینده صدا وسیما در بحث پوشش خبری ولی نیاز است این همایش به صورت زنده پخش می شد.

 

وی اظهارامیدواری کرد: سال آینده شهرستان بردسکن یک تیم در مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور داشته باشد. طالقانی همچنین از وضعیت نامناسب جاده های بردسکن انتقاد کرد و از حجت الاسلام نیک بین نماینده مردم خواست پی گیر دوبانده کردن محورهای شهرستان باشد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها