انعقاد ۱۹ تفاهم‌نامه آبرسانی با گروه‌های جهادی و خیرین در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹ تفاهم‌نامه آبرسانی با نهادها، گروه‌های جهادی و خیرین طی سال گذشته در استان منعقد شده است.
کد خبر: ۹۴۴۶۶۹۴
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

علیرضا قاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اعلام این خبر بیان کرد: کاهش مشکلات آبی روستاها و شهرهایی که تحت تاثیر محدودیت‌های آبی قرار گرفته‌اند از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه هاست که در کنار سایر برنامه‌های آبرسانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اصلاح و توسعه شبکه تعدادی از روستاهای دچار تنش آبی در شهرستان هیرمند با همکاری ارتش جمهوری اسلامی و اجرای شبکه آب شرب ۱۷ روستای فاقد آب جنوب استان با مساعدت گروه جهادی شهید مالکوم ایکس از جمله این قراردادهاست.

به گفته قاسمی، به منظور بازسازی ۳ دستگاه آبرسانی سیار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آبرسانی به ۱۲ روستای شهرستان دشتیاری با گروه جهادی شهید مالکوم ایکس قرارداد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان افزود: اجرای خط انتقال روستای حسن‌آباد ورمال با همکاری قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه سلمان استان، آبرسانی به روستای هلگداری عثمان با مساعدت قرار گاه جهادی عاشورا و اصلاح و توسعه شبکه آب شرب روستای هریدوک لاشار نیز در قالب تفاهم‌نامه در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول گفت: انعقاد تفاهم‌نامه آبرسانی به ۱۲۵ روستا با خیریه حاج علی اکبر ابراهیمی در قالب خرید لوله توسط خیر و اجرا با شرکت آبفا، اجرای شبکه توزیع سه روستای کرمبل شهرستان دشتیاری با گروه جهادی امام رضایی‌ها و آبرسانی به روستای دن دستگرد شهرستان نیکشهر با انجمن نیک ورزی ایرانگرد نیز از ابتدای امسال در استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۴۰ مخزن ذخیره ثابت توسط ستاد عتبات عالیات در مرحله توزیع قرار دارد.

ارسال نظرات