حجت الاسلام عربپور:

جسارت و شجاعت جهت حضور در تمام میدانها از ویژگی های سردار معروفی بود

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله گفت: جسارت و شجاعت جهت حضور در تمام میدان هایی که نیاز انقلاب و سپاه بود از ویژگی های سردار معروفی بود.
کد خبر: ۹۴۴۶۷۳۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان استان  در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان در این مراسم اظهار کرد: سردار معروفی خودش را به شهید سلیمانی نزدیک کرد خلاق و پرتلاش بود از زمان فرماندهی وی در تیپ امام حسین علیه السلام بم در زمان زلزله بم با ایشان آشنا بودم.

حجت الاسلام و المسلمین علی عربپور افزود:  پختگی و تجربه، جامعیت رشد و تعالی سپاه استان تا سطح مدیران استان و توانمندی در ایجاد نظم از ویژگی های بارز سردار حسین معروفی است

عربپور با بیان اینکه سردار معروفی با هوشمندی و مشورت با خبرگان در هر عرصه ای که ورود می‌کرد، موفق بود، تصریح کرد: جسارت و شجاعت جهت حضور در تمام میدان هایی که نیاز انقلاب و سپاه بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: سردار معروفی در زمان تعیین استانداری کرمان، تکلیف مدار بود؛ همچنین ایشان صیانت نفس و مناعت طبعی داشت از مسئولیت پذیری در این عرصه گریزان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار