خبرهای داغ:
سردار ظفری:

گویندگان و مداحان ما باید از تفکر شهید سلیمانی پیروی کنند

همدان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه گویندگان و مداحان ما بی‌توقع باید به پیروی از تفکر شهید سلیمانی بروند که دیده نشوند، افزود: مداحان در معرض انتخاب‌های سختی هستند.
کد خبر: ۹۴۴۶۹۰۰
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی ظفری در آیین تجلیل از راویان(خانواده‌های معظم شهدا)، نویسندگان و گویندگان کتاب‌های صوتی ایثار و شهادت و دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی باغ موزه همدان برگزار شد، اظهار کرد: هرکسی در این راه ورود پیدا نمی‌کند مگر افراد خاص که دارای اندیشه‌های بزرگ هستند.

وی با بیان اینکه گویندگان و مداحان ما بی‌توقع باید به پیروی از تفکر شهید سلیمانی بروند که دیده نشوند، افزود: مداحان در معرض انتخاب‌های سختی هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه کار ما ارزشمند است در برابر هر حقی یک دینی بر ما می‌آید، گفت: خانواده‌های شهدا هم رسالتی بر عهده آنان است؛ از زمانی که فرزندان آنان شهید شده، برای اینکه الگو باشند.

وی ابراز کرد: ما حکومت اسلامی می‌خواهیم، ظرفیت جمهوری اسلامی اندازه وسعت کل ایران اسلامی است و در این قالب همه داریم کار می‌کنیم؛ اما فراموش نکنیم که ما می‌خواهیم حکومت اسلامی و جهانی تشکیل دهیم.

سردار ظفری با بیان اینکه جمهوری اسلامی جزئی از حکومت اسلامی است، عنوان کرد: حکومت اسلامی با جمهوری اسلامی متفاوت است و در حکومت اسلامی کسی حق ندارد بگوید که من خیلی کار کردم.

وی با بیان اینکه این مراسم تجلیل بهانه‌ای است که بیشتر ورود پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی اگر به فکر ایجاد حکومت جهانی نباشید خائن هستید؛ اگر اندیشه‌ها بزرگ شد آدم‌ها خسته نمی‌شوند؛ ما باید بزرگ شویم و کارهای بزرگ انجام دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: کسی که یاد گرفته بنویسد باید صدها نویسنده تربیت کند و می‌گوییم در راستای حکومت اسلامی است؛ اگر فقط به فکر کار خودش باشد اشتباه است؛ باید در دل حکومت اسلامی، امت اسلامی تشکیل دهید.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم ابراز داشت: هیئت‌ها را به سمت دیدگاه سرمایه‌داری بردیم اینها انحرافاتی است که در جامعه شکل می‌گیرد؛ بچه‌های انقلاب باید تاثیرگذار باشند و شجاعت داشته باشند.

سردار ظفری تصریح کرد: شهید همدانی شجاعت داشت و حد و مرز نمی‌شناخت؛ علت عدم موفقیت رهبران دینی ما این است که فقط رهبران بزرگ شدند و کسی بزرگ نشد؛ کمک کنید باب گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان شهدا و گفتمان عاشورا فراهم شود.

خبرنگار: فرزانه کیانپور

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات