حجت الاسلام کریمی:

روز مباهله در تاریخ اسلام روزی بزرگ و موثر در سند حقانیت نبوت و امامت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مهریز: روز مباهله در تاریخ اسلام روزی بزرگ و موثر که سند حقانیت نبوت و امامت است.
کد خبر: ۹۴۴۶۹۵۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام حسین کریمی امروز در جمع پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج مهریز اظهار داشت: بیست و چهارم ذی الحجه روز مباهله نام دارد و در این روز که روز نزول آیه «تطهیر» است خداوند بر ارزش‌ها و فضیلت‌های اهل بیت (ع) و جایگاه راستین آنان در درک و شناخت اسلام راستین مهر تاییدی زد.
وی با بیان اینکه روز مباهله در تاریخ اسلام روزی بزرگ و موثر که سند حقانیت نبوت و امامت است نسبت به برگزاری برنامه‌های مناسب و جشن در مساجد تاکید کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه مهریز در ادامه گفت: نباید برخی افراد در فضای مجازی با طرح برخی مطالب غیر واقع نسبت به نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور کم‌لطفی کنند که جزو خواست دشمنان نظام است.
وی اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی در حفاظت از امنیت و کمک به نظام و انقلاب اسلامی در تحقق اهداف عالیه در ابعاد مختلف در کشور را ستودنی دانست.

وی گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی همواره با اقدامات قانونی خود از ارزش‌های دینی و انقلابی نظام به خوبی و جدیت دفاع می‌کنند و قدردانی از آن‌ها جزو رسالت همیشگی همه مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام حسین کریمی بیان کرد: مبارزه با مظاهر سوء فرهنگی و تهدید نرم دشمنان علیه ارزش‌های دینی جزو مواردی است که نیرو‌های جان برکف و ایثارگر نظامی و انتظامی در راستای تحقق آن‌ها پیشگام هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه مهریز همچنین به اهمیت بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران به رغم تمامی توطئه‌ها در قالب جنگ ترکیبی اشاره کرد و تداوم بیداری و ولایتمداری همگان را خواستار شد.

ارسال نظرات