۴٣٠ واحد مرغداری جدید در سیستان و بلوچستان در دست اجراست

حسین گفت:با رفع ممنوعیت ایجاد مرغداری‌های جدید بعد از گذشت١٠سال، نهضتی جهادی جهت ساخت واحدهای مرغداری در استان برای ایجاد تحقق خودکفایی تولید گوشت مرغ ۴٣٠ واحد مرغداری جدید در سیستان و بلوچستان در دست اجراست.
کد خبر: ۹۴۴۷۰۵۴
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان در جریان بازدید از مرغداری های در حال ساخت منطقه کورین زاهدان گفت: برای تحقق خودکفایی تولید گوشت مرغ ۴٣٠ واحد مرغداری جدید در سیستان و بلوچستان در دست اجراست.

سید محمد رضا سید حسینی افزود: با توجه به اینکه گوشت مرغ تولیدی سیستان و بلوچستان فقط ٣٠ درصد نیاز استان را تامین می نماید و برای جبران ٧٠ درصد کمبود نیاز به راه اندازی واحدهای مرغداری جدید میباشد.

وی بیان کرد: با رفع ممنوعیت ایجاد مرغداری های جدید بعد از گذشت ١٠سال، نهضتی جهادی برای ساخت واحدهای جدید مرغداری در استان ایجاد شده ودر حال حاضر ۴۳۰ واحد جدید مرغداری ٢٠ هزار قطعه ای با ظرفیت جوجه ریزی ٨ میلیون و ۶٠٠ هزار قطعه در هر دوره با تولید سالیانه حدود ۶٠ هزار تن و سرمایه گذاری ٢ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی ٢٠ تا ٩٠ درصد در دست اجراست.

 این مسئول تصریح کرد: در راستای خودکفایی تولید تخم مرغ، ١٠ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۴۵٠ هزار قطعه در دست احداث است.

ارسال نظرات