خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی:

توانمند سازی شبکه نخبگانی بسیج در راستای تربیت زن تراز انقلاب اسلامی

روستا گفت: دوره تخصصی کارشناسان مطالعات زن و خانواده با هدف تاثیر گذاری بر هویت زنان و جمعیت، اقتصاد خانواده محور، زیست عفیفانه و کارآمدی اجتماعی با حضور هادیان سیاسی و شبکه های تربیتی بسیج برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۴۷۰۶۵
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

زهره روستا مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصار الرضا (ع) استان امروز در حاشیه دوره تخصصی کارشناسان مطالعات زن و خانواده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز ۲۵ ذی الحجة الحرام روز تنزیل سوره "هل أتی" و روز خانواده و دیروز سالروز نزول آیه "تطهیر" و روز بزرگ و مهم مباهله بود که فرصت مغتنمی در بازخوانی نقش راهبردی زن در خانواده بر محوریت جهاد تبیین را برای برگزاری این دوره فراهم کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره تخصصی کارشناسان مطالعات زن و خانواده عنوان کرد: در این دوره ۵۰ نفر از نخبگان و هادیان سیاسی و شبکه تربیتی شهرستان‌های خراسان جنوبی و مخاطبین مردمی قرارگاه بقیه الله حضور دارند.

روستا افزود: اساتید دوره از قرارگاه قرب بقیة الله از تهران با ارائه موضوعات در زمینه تشکیل حلقه‌های میانی و تقویت آنها، نقش آفرینی در حوزه زنان در این دوره حضور دارند.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده برنامه‌های مردم پایه تحول آفرینند، گفت: ایران قوی خواهد توانست گام دوم انقلاب را با موفقیت بردارد و وارد گام سوم که تمدن سازی است شود.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: در این دوره تخصصی دو روزه موضوعات تاثیر گذار بر هویت زنان از جمله؛ الگوی سوم و جمعیت، سواد رسانه ای، اقتصاد خانواده محور، زیست عفیفانه و کارآمدی اجتماعی همراه با مهارت‌های تشکیلاتی ارائه و بررسی می‌شود.

روستا خاطر نشان کرد: این دوره باز آموزی است و در سنوات قبل نیز کارشناسان مطالعات زن و خانواده به صورت متمرکز آموزش دیدند.

وی، تفاوت این دوره را با دوره‌های قبل مهارتی بودن آن در سبک کار جهادی و تشکیلاتی دانست و گفت: مهارت‌های تبیین از مسأله یابی تا گفتگوی علمی در جهت تبیین و اقدام جهادی مردم پایه برای حل مسأله در محله در این دوره بیان می‌شود.

وی تاکید کرد: کارشناسان ما پس گذراندن این دوره، قوی‌تر از گذشته در حلقه‌های میانی با محوریت مسجد به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها