تفکر انقلابی چیزی جز تفکر عاشورایی نیست

سرهنگ پاسدار غضنفری در نشست هماهنگی مراسم عزاداری دهه اول محرم حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: تفکر انقلابی چیزی جز تفکر عاشورایی نیست و در واقع انقلاب اسلامی یک انقلاب عاشورایی است.
کد خبر: ۹۴۴۷۰۷۲
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

تفکر انقلابی چیزی جز تفکر عاشورایی نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ علی غضنفری گفت: امروز دنیای اسلام به وجود امام حسین علیه السلام افتخار می‌کند چرا که ایشان به خاطر زنده کردن امر به معروف و نهی از منکر، حج خود را ناتمام گذاشت و به همراه اهل بیت خود به صحرای کربلا رفت.

تفکر انقلابی چیزی جز تفکر عاشورایی نیست

وی افزود: درک نکردن و فراموش کردن غدیر در آن زمان باعث شد تا حادثه عاشورا اتفاق بیفتد و امام حسین علیه السلام و هفتاد و دو نفر از یارانش در سرزمین کربلا به شهادت برسند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر در ادامه با اشاره به تفکر انقلابی به عنوان تفکری کارساز در مقابل تهاجمات گفت: تفکر انقلابی چیزی جز تفکر عاشورایی نیست و در واقع انقلاب اسلامی یک انقلاب عاشورایی و تداوم کربلا و رسالت انبیا بود.

این مقام مسئول یادآور شد: امروز تنها راه برای مقابله با تهاجمات دشمن هم در جبهه سخت و نیمه سخت و هم در جنگ نرم، فرهنگ عاشورا و ترویج این فرهنگ است چنان که از دوران ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و امروز به این فرهنگ وابستگی داشته و داریم.

معاون سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تأکید کرد: مصونیت بخشی در مقابل جنگ نرم، چیزی جز اتکا به فرهنگ و ترویج نهضت عاشورایی نیست که لازم است همه ما این موضوع را خوب بدانیم و در جامعه به خوبی ترویج کنیم.
مراسم عزاداری دهه اول محرم به مدت 11 شب رأس ساعت 21:15 با قرائت زیارت عاشورا در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سخنران پنج شب اول این مراسم، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسرو پناه و شش شب بعد حجت الاسلام عبدالحمید بهبهانی نژاد است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات