خبرهای داغ:
سردار بوعلی گفت: عملکرد درخشان سپاه و بسیج استان فارس در حوزه محرومیت زدایی مرهون تلاش خستگی ناپذیر اعضای گروه‌های جهادی بسیج و فعالان عرصه محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۹۴۴۷۱۱۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یداله بوعلی با بیان اینکه سپاه فجر در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه مقام برتر را در حوزه محرومیت زدایی بدست آورد، گفت: عملکرد درخشان سپاه و بسیج استان فارس در حوزه محرومیت زدایی مرهون تلاش خستگی ناپذیر اعضای گروه های جهادی بسیج و فعالان عرصه محرومیت زدایی است.
وی با تجلیل از نقش آفرینی فعال جهادگران بسیجی و فعالان عرصه محرومیت زدایی، گفت: موفقیت فارس در عرصه های مختلف و بخصوص در حوزه خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه یک الگو و شاخص برای کشور است.
وی افزود: کسب مقام برتر در حوزه محرومیت زدایی در سطح کشور را به تمام بسیجیان جهادگر و فعالان عرصه محرومیت زدایی فارس تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی سربلندی روزافزون و موفقیت دارم.
وی با بیان اینکه درخشش سپاه و بسیج فارس محدود به حوزه محرومیت زدایی نمی شود، گفت: طرح هایی نظیر طرح نذر رهایی، طرح توکاد (تامین وسایل کمک آموزش برای دانش آموزان نیازمند)، برگزاری باشکوه نهضت کمک مومنانه و حضور در کنار کادر بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سلیمانی نمونه های درخشان دیگری از افتخارآفرینی سپاه و بسیج فارس است.
وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی بسیج فارس برای حضور فعال در فرآیند واکسیناسیون و کمک به کادر بهداشت و درمان فارس آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها