مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام:

دوسالانه ملی عکس نور با محوریت خانواده شاد ایرانی در ایلام برگزار می شود

میرزایی از برگزاری پنجمین دوسالانه ملی عکس نور در سال جاری با موضوع خانواده شاد ایرانی در سه بخش مردمی، حرفه‌ای و آزاد خبر داد و از هنرمندان عکاس ایلامی برای شرکت در این دوسالانه و ارسال اثر دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۴۷۱۳۴
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، اظهار کرد: انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان با همکاری سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و همراهی هنرمندان عکاس، پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور را در سال جاری به‌عنوان «خانواده من» را من برگزار می‌کند.

 

«علی میرزایی» گفت: ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری، تلاش برای معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی، ارتقای ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان نوجوانان و جوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس متعهد، تولید آثار فاخر هنر ارزشمند عکاسی از اهداف دوسالانه ملی عکس نور در سطح کشور است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام ابراز کرد: در سال جاری این دوسالانه با هدف تقویت گفتمان سازی اجتماعی با هدف تبیین شاخصه‌های خانواده‌ی چند فرزندی، توجه دادن جامعه به تبیین شاخص‌های خانواده‌ی چند فرزندی، نهادینه کردن الگوی خانواده‌های چند فرزندی به‌عنوان نماد خانواده ایرانی، نهادینه کردن الگوی خانواده‌های پرجمعیت به‌عنوان نماد خانواده‌های شاد ایرانی، احیای خانواده احیای هویت خانواده‌های چند فرزندی و نقش آن در افکار عمومی جامعه، جریان‌سازی در زمینه تبیین جایگاه پدر و مادر در خانواده باشکوه ایرانی و الگوی ساز الگوسازی خانواده‌های چند فرزندی در جامعه، ایجاد بستر برای ترویج و موضوع خانواده‌ی چند فرزندی در میان عکاسان، تولید کتاب عکس به‌عنوان سند ملی و معرفی خانواده باشکوه ایرانی برگزار می‌شود.

 

وی یادآور شد: محورهای برگزاری این دوسالانه در سال جاری، خانواده شاد و بانشاط من، خانواده من در یک قاب، خانواده من در طبیعت، خانوادگی‌من با لباس محلی، خانواده من با نمادهای آیینی، خانواده‌ من کنار سفره، خانواده من، کار، اوقات فراغت، سفر، زیارت، خانواده من زندگی از تولد تا مرگ است.

 

میرزایی بیان کرد: این دوره از دو سالانه  ملی عکس نور، با هدف بازنمایی هنرمندانه از «خانواده باشکوه ایرانی» با محوریت «خانواده شاد و با نشاط ایرانی من» و مضامین «خانواده من» در سه بخش مردمی، حرفه‌ای(پروژه محور) و آزاد، در سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام  با دعوت از عکاسان و هنرمندان استان ایلام برای شرکت در دوسالانه ملی عکس نور، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفتر سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی و انجمن عکس بسیج هنرمندان ایلام مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار