ضبط داروهای دامپزشکی تاریخ گذشته به ارزش 30 میلیون ریال در شهرستان کاشمر

سعید خانزاده،رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر با اعلام این خبر افزود: طی بازدیدهای نظارتی انجام شده از داروخانه های این شهرستان تعداد 5 قلم داروی دامپزشکی منقضی شده به ارزش 30 میلیون ریال ثبت و ضبط گردید.
کد خبر: ۹۴۴۷۱۵۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،سعید خانزاده،رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر با اعلام این خبر افزود: طی بازدیدهای نظارتی انجام شده از داروخانه های این شهرستان تعداد 5 قلم داروی دامپزشکی منقضی شده به ارزش 30 میلیون ریال ثبت و ضبط گردید.

 

دکتر سعید خانزاده در ادامه گفت: در راستای نظارت و اجرای قانون سازمان دامپزشکی کشور و همچنین جلوگیری از توزیع داروهای تاریخ مصرف گذشته بازرسان این شبکه در بازدیدهای ادواری خود به منظور سرکشی از داروخانه های دامپزشکی 5 قلم داروی تاریخ گذشته و به ارزش 30 میلیون ریال را یکی از داروخانه های دامپزشکی شهرستان شناسایی و ضبط و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

 

وی با اشاره به اینکه مصرف داروهای مناسب و درمان بیماریها یکی از اساسی ترین موارد داشتن دام سالم و عاری از بیماری است و دام سالم موجب افزایش بازده اقتصادی صنعت دامپروری و ایجاد اشتغال پایدار می شود افزود مصرف داروهای تاریخ گذشته باعث عدم پاسخ درمان مناسب و گاهی منجر به بروز عوارض جانبی و تلفات در حیوانات می شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها