فرمانده سپاه فریدونکنار در گفتگو با بسیج:

هنر بهترین ابزار در انتقال مفاهیم دینی به نسل آینده انقلاب است

ساری-فرمانده سپاه فریدونکنار گفت:خیلی از اصالت ها و ارزش ها و مفاهیم و مبانی که در آموزه های دینی قراردارد را میتوان با ابزار هنر به قشر کودک و نونهال آموزش داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۲۷۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،با حضور کاروان تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهرستان فریدونکنار، ویژه برنامه‌های سرگرمی و تفریحی جذاب و پرمخاطبی در قالب جشنواره دیار علویان برای کودکان و نوجوانان، در ساحل این شهرستان برگزار شد.

خبر

سرهنگ محمد برمر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در فریدونکنار گفت: خیلی از اصالت ها و ارزش ها و مفاهیم و مبانی که در آموزه های دینی قراردارد را میتوان با ابزار هنر به قشر کودک و نونهال آموزش داد.

فرمانده سپاه فریدونکنار افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر می خواهید کاری ماندگار بماند باید با ابزار هنر آن را به نمایش در آورد و از همین رو  بهترین ارزش های دینی را میتوان با هنرو تئاتر به نسل کودک و نوجوان آموخت.

سرهنگ برمر در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه تعالی مناطق گردشگری و بومی هم به کارگیری ابزار هنر تاثیرات فروانی دارد و مسافران و مردم می توانند از این برنامه ها برای اوقات فراغت خود به نحو احسن استفاده کنند .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها