آتش سوزی در خورموج جان یک نفر را گرفت

دو واحد مسکونی بامداد گذشته در شهر خورموج دچار آتش سوزی شد که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و یک آتش نشان به علت غلظت بالای دود و شدت حرارت مصدوم شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۵۱
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ محمدجواد کاشفی در ملاقات با آتش نشان مصدوم در این حادثه گفت: بامداد نیمه شب گذشته با تماس شهروندان تیم های اطفاء حریق آتش نشانی از ایستگاههای مرکزی و شماره ۲ به محل حادثه اعزام شدند.

شهردار خورموج ادامه داد: متاسفانه شدت آتش سوزی و انفجار گاز موجب تخریب دیوار و سرایت آتش به واحد مسکونی همجوار گردید اما با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش به سایر واحدها جلوگیری به عمل آمد.

وی با ابراز تاسف نسبت به خسارت های وارده گفت: در این حادثه علیرغم تلاش آتش نشانان، متاسفانه یکی از همشهریان به علت شدت سوختگی در محل فوت نموده و یکی از آتش نشان به دلیل شدت آتش و غلظت دود دچار مصدومیت شد که حال وی رو به بهبود است.

احمدی رئیس آتش نشانی خورموج نیز گفت: عدم رعایت نکات ایمنی ساختمان در هنگام ساخت و ساز موجب ایجاد خسارتهای جبران ناپذیری می شود و به شهروندان توصیه می کنیم نکات ایمنی مورد تذکر کارشناسان آتش نشانی را جدی بگیرند که شاهد اینگونه حوادث و از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

انتهای پیام/.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار