افتتاح نمایشگاه عملکردی طرح اسوه به همت پایگاههای ناحیه شهید الله دادی یزد

به همت پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت بسیج برادران والعادیات و حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی ناحیه شهید ا... دادی یزد نمایشگاه عملکردی طرح اسوه برپا شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۸۷
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،نمایشگاه عملکردی طرح اسوه به همت پایگاه‌های مقاومت حوزه مقاومت بسیج برادران والعادیات و حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی ناحیه شهید ا... دادی یزد برپا و با حضور فرماندهی محترم ناحیه شهید ا... دادی، سرهنگ حسینی و مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در ناحیه افتتاح شد.
این نمایشگاه در تاریخ 1401/05/04 درمحل مسجد الزهرا(س)برپا و به مدت دو روز به کار خود ادامه می دهد هدف از تشکیل نمایشگاه به نمایش گذاشتن فعالیت و عملکرد یکساله پایگاه‌های مقاومت در عرصه‌های نه گانه اولویت دار بسیج اعم از اجتماعی و خدمت رسانی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و هنری، تعلیم و تربیت، جذب و تحقق سرمایه انسانی، فضای مجازی، علمی و پژوهشی، سازندگی و تعالی سازمانی بسیج می‌باشد.
در همین راستا کلیه پایگاه‌های مقاومت در قالب پوستر، بنر و پاورپوینت به ارائه گزارش تصویری از فعالیت‌های یکساله خود می‌پردازند وضمن بازدید مسئولین محترم سپاه الغدیر یزد و معاونت‌های مختلف ناحیه شهید ا... دادی مورد ارزیابی قرار می گیرند و نهایتا پایگاه اسوه با تجمیع نظرات بازدیدکنندگان و تایید فرمانده محترم حوزه مقاومت انتخاب می گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار