پیشواز محرم با حرکت کاروان خورشید در شاهرود

شاهرود_ مسئول بسیج هنرمندان شاهرود از حرکت کاروان خورشید در پیشواز از ماه محرم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۳۹۹
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

عباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت پنج مرداد ماه سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد، با اشاره به برگزاری کاروان خورشید در آستانه ماه محرم، اظهار کرد: طبق سنوات گذشته آیین نمادین پیشواز محرم با عنوان کاروان خورشید برگزار می‌شود.
او افزود: این کاروان با حضور تعزیه خوانان و بسیج هنرمندان و گروه دمام زنی ریحانه الحسین (ع) از محل مدرسه قلعه، خیابان شهید صدوقی به سمت میدان جمهوری و کانون جوانان بسیج حرکت می‌کند.
مسئول بسیج هنرمندان شاهرود خاطر نشان کرد: پنجشنبه ۶ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه کاروان خورشید با حضور مردم و مسئولان حرکت خود را آغاز و به پیشواز محرم می‌رود و شهر را آماده می‌کند.
او تصریح کرد: این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان، کانون جوانان بسیج، بسیج رسانه، حوزه های بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) و ولایت و بسیج دانش آموزی حوزه کوثر، جارچی و هنر نیوز اجرا می‌شود.
اعتماد با تاکید بر اینکه زبان هنر یکی از اثرگذارترین زبان‌ها در جامعه است، گفت: بیان شعائر دینی از زبان هنر در جامعه در تقویت دین در جامعه کمک می‌کند و باید تلاش کنیم در این مسیر گام‌های موثری برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار