خبرهای داغ:

طرح کرامت در 29 محله خراسان شمالی اجرا می شود

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت:با اجرای طرح کرامت در این 29 محله به دنبال استفاده از ظرفیت مردم و ادارات برای حل مشکلات محلات هستیم
کد خبر: ۹۴۴۷۴۰۵
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

 

وی ادامه داد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی به معنی خدمت به مردم است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه رهرو راه شهدا باشیم و با اخلاص به وظیفه خود عمل کنیم و قدم مثبتی برداریم .

معاون اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) نیز در این جلسه گفت: 29 محله در قالب 13 کارگروه در محله برای اجرای ماموریت و با هدف کمک به کاهش آسیب های آسیب‌های اجتماعی مشخص‌شده است.

حسن دوست با اشاره به برنامه‌ها و اهداف طرح کرامت ، عنوان کرد: در این طرح محلاتی که در معرض آسیب‌های بیشتری قرار دارند انتخاب و معضلات مهمی چون اعتیاد در آن پاک‌سازی می‌شود.

 

معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در پایان بابیان اینکه طرح کرامت طرحی است که از همان ابتدا باقوت شروع شد و الحمدالله باقوت هم در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: قطعاً باروحیه جهادی و بسیجی و با هماهنگی و بسترسازی لازمه این طرح به نتایج بهتری خواهد رسید.

گفتنی است هدف از اجرای این طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی در محلات آسیب‌پذیر است که با رویکرد جهادی و در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و آموزشی، توانمندسازی و مقابله با آسیب‌ها انجام می‌شود

انتهای پیام/محسن محمدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها