خبرهای داغ:
سردار یوسفی، راه حل امروز مشکلات کشور را اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: امروز مهمترین عرصه فعالیت جهادگران زنده کردن جهاد امیدآفرینی در میان مردم است.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۱۰
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان امروز در دوره توانمند سازی تسهیلگری صندوق‌های قرض‌الحسنه و جهادگران اقتصاد مقاومتی و مسئولین بسیج سازندگی استان گفت: امروز تنها نسخه نجات بخش کشور از مشکلات اقتصادی اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که مجموعه فعالیت‌های بسیج سازندگی با هدف اجرای صحیح این سیاست‌ها در سطوح مختلف استان و کشور دنبال می شود.  

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری دغدغه‌هایی در این موضوع دارند که بایستی فعالان عرصه کار جهادی و بسیج سازندگی به صورت مستمر فعالیت‌های جهادی خود را با فرمایشات ایشان وفق دهند تا  بتوانیم به فرمایش رهبر معظم انقلاب در این زمینه به نحو احسن جامعه عمل بپوشانیم.

سردار یوسفی اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با تمام توان پای کار آمدند تا مردم را از نظام جدا و ناامید کنند و تمام اقدامات آن‌ها در این راستا است و عناصر خودفروخته داخلی فقط به دنبال این هدف هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد نظام و انقلاب اسلامی آرزو انبیا و اولیا الهی بود، گفت: امام راحل بعد از ۱۴۰۰ سال این نظام اسلامی و شیعه را در نقطه استراتژیکی جهان احیا و به پیروزی رساندند که ثمره خون هزاران شهید است.

جانشین سپاه انصار الرضا (علیه السلام) گفت: به لطف خدا تا امروز همه نقشه های دشمن با شکست مواجه شده است.

سردار یوسفی خطاب به جهادگران گفت: هدف نهایی شما در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بایستی ایجاد امید آفرینی در مردم باشند یعنی جهاد امید آفرینی را در مردم زنده کنید، اگر خلاف این باشد مسیر را اشتباه رفتید و به هدف مدنظر مقام معظم رهبری نرسیدیم.

وی عنوان کرد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مهم است، اما در کنار آن بایستی به هدف مقدس جهاد امید آفرینی برسیم.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) افزود: برای رسیدن به جهاد امید آفرینی در تمام حوزه‌های بسیج سازندگی اقدامات باید محکم باشد چراکه مردم تفاوت اقدام واقعی و نمایشی را به درستی درک می‌کنند، لذا از مجموعه سپاه و بسیج انتظار فعالیت متقن است که در زندگی مردم موثر و مثمر باشد.

رسالت اصلی جهادگران ایجاد جهاد امیدآفرینی در مردم است/ اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات کشور است

سردار یوسفی به انعکاس اقدامات فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: انعکاس رسانه‌ای اقدامات به اندازه تمام فعالیت جهادی شما ارزشمند است که به هدف بزرگ جهاد امیدآفرینی ختم می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) به فرمایش رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس جمهور در داشتن پیوست عدالت در اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: بایستی اقدامات جهادگران پیوست عدالت داشته باشد، متاسفانه در برخی جا‌ها گلایه مندی مردم از بی عدالتی است.

سردار یوسفی بیان کرد: امروز هجمه دشمن به شخص، ولی فقیه است و سعی دارند تا با تمام اقدامات رسانه‌ای بر علیه مقام معظم رهبری شخصیت ولی فقیه را زیر سوال ببرند و بدنبال پایین آوردن جایگاه ایشان هستند تا عملکرد و شخصیت مقام عظمای ولایت را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: وظیفه شما جهادگران مخلص این است که تمام فعالیت‌های جهادی شما به نحوی باشد که این اقدامات به نیابت از شخص مقام معظم رهبری انجام شود چرا که بایستی خود و فعالیت هایمان را خرج وجود مقدس ایشان و نظام اسلامی کنیم.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها