خبرهای داغ:
سردار فرجی:

دشمنان انقلاب با وجود شرایط سخت اقتصادی در کشور از ما ناراحت هستند

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ما به دلیل وجود مشکلات اقتصادی در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم اما با این وجود دشمنان انقلاب از ما ناراحت هستند.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۷۹
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در آئین جشن تکلیف دختران پاسداران که به همت مرکز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در سالن انصار همدان برگزار شد، اظهار کرد: ما به دلیل وجود مشکلات اقتصادی در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم اما با این وجود دشمنان انقلاب از ما ناراحت هستند.

وی با اشاره به تعاملات دو کشور اردن و روسیه گفت: قرار است اقدامات ارزشمندی در کشور انجام شود و در آینده نزدیک مشکلات حل می‌شود.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه فرزندان پاسدار به نسبت سایر فرزندان از یک نگاه خوب، حجاب درونی و بیرونی برخوردارند، ابراز کرد: انتظارات و توقعات فرزندان از والدین خود باید به اندازه درآمدن آنها باشد.

وی با تأکید بر اینکه نمره فرزندان پاسدار نسبت به دیگر فرزندان نمره بالایی است چرا که نوع نگاه آنها به نظام، انقلاب و وطن با دیگران متفاوت است، مطرح کرد: آینده این انقلاب به دست فرزندان انقلابی است.

سردار فرجی خطاب به دختران حاضر گفت: نسبت به تکالیفی که بر عهده شما است، جدی باشید و به والدین و بزرگان خود عشق بورزید.

*سن تکلیف به معنای موظف شدن به رعایت تکلیف شرعی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این مراسم اظهار کرد: تکلیف در لغت به معنای سختی کشیدن و در اصطلاح به معنای موظف شدن به رعایت تکلیف شرعی است.

سردار ولی بهاریان با بیان اینکه خداوند تا یک سنی همه را آزاد گذاشته و بعد از سن تکلیف همه اعمال ثبت و ضبط می‌شود، گفت: خداوند برای بشر از سن مشخص برای رسیدن به کمال و انسانیت یک سری قوانین وضع کرده است که تکمیل کننده عقل است.

وی با تأکید بر اینکه خداوند انسان را اشرف مخلوقات خلق کرده است، عنوان کرد: انسان با رعایت قوانین الهی بالاترین درجه و با عدم رعایت آنها پائین‌ترین درجه که همراهی با شیطان است را کسب می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار