خبرهای داغ:

دفاع مقدس ظرفیت غنی انقلاب را به رخ جهان استکبار کشاند

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: هشت سال دفاع مقدس ظرفیت بالایی را که در اسلام و انقلاب نهفته است، به رخ جهانیان کشاند و شرق و غرب را به زانو درآورد.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۲۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، جهانگیر انصاری معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین کشور ۵ مرداد در دوره توانمندسازی یگان‌های شهید سلیمانی که در پادگان حر خوی برگزار شد، اظهار کرد: بازنشستگان یادگار بی‌بدیل دوران هشت سال دفاع مقدس هستند، که با تمام وجود لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه آن روزهای سخت دفاع را به خاطر می‌آورند؛ بنابراین آنها اینک بهترین راویان دفاع مقدس برای مردمان این سرزمین به ویژه نسل آینده به‌شمار می‌روند، که باید از وجود ذی‌قیمت آنها حداکثر استفاده را برد.

وی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم توطئه‌های مختلف دشمنان در عرصه‌های گوناگون را خنثی کنیم، به آمادگی، توانایی روحی، آمادگی رزمی و بصیرت عمیق نیاز داریم.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: بنابراین از ظرفیت و تجارب یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید استفاده شود، چراکه آنها به معنای واقعی کلمه سرمایه‌های بسیار بزرگ معنوی هستند و می‌توانند در انتقال تجارب هشت سال دفاع مقدس به‌خوبی ایفای نقش کنند.

وی گفت: این ذخایر ارزشمند به‌عنوان سرباز پابه‌رکاب ولایت هرگز به فکر منافع شخصی، مصالح مادی و مطامع حزبی خود نبوده‌اند و وابسته هیچ گروهی نشده‌اند، فقط و فقط مصالح ملی را در نظر گرفته‌اند..

انصاری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با این قشر را یادآوری کرد و گفت: سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق بارز یک بسیجی دانشمند و ولایتمدار بودند، که خودشان را سرباز می‌دانستند و کبر و غرور به وجودشان راه نیافته بود.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: شخصیت‌هایی همچون ایشان در جامعه پیرامون ما زیاد هستند، که باید آنها را شناسایی کرده و درراستای تحقق اهداف انقلاب از تجربه و رهنمود آنها بهره‌مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: جبهه‌های ما دانشگاه‌هایی بودند که انسان‌هایی وارسته همچون سردار سلیمانی را تربیت کرد، تا به یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین فرماندهان جبهه مقاومت تبدیل شود و از شنیدن نامش دشمن بر خود بلرزد.
انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار