مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن خارگ:

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن جزیره خارگ فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه را تبریک گفت

مهندس عباس غريبی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن جزیره خارگ با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۴۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ: مهندس عباس غريبی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن جزیره خارگ با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نماز جمعه را تبریک گفت.

 

متن بیام به شرح زیر است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نظام جمهوری اسلامی به مثابه نظامی كه نتیجه نهضتی بزرگ و اسلامی است، از ذخایر معنوی ممتازی برخوردار است كه حفظ آنها می تواند ضامن سلامت وتداوم اقتدار ملی نظام به شمار آید.

نماز جمعه یكی از همان توشه های معنوی بی نظیر است كه به مثابه حصار معنوی و ایمانی كشور و ملت، عامل بسیار مهمی برای تقویت تفاهم اجتماعی است؛ زیرا شركت كنندگان آن عبارتند از مردان و زنان مومنی كه به این پایگاه معنوی وارد می شوند و ذكر خدا و تقوای الهی را تمرین می كنند و به صورت هفتگی در بیش از ۷۸۰ نقطه كشور بر پا می شود.
پنجم مرداد ماه -که در تقویم جمهوری اسلامی بعنوان سالروز اقامه اولین نمازجمعه کشور نام گذاری شده است - راخدمت تمامی امامان محترم جمعه تبریک  عرض نموده و آرزوی سلامتی و توفیق آنان را بعنوان پدران معنوی مردم که با نقش  مردم داری، مردم خواهی و دین مداری همانند چراغ راه هدایت گری و راهنما گری در مسائل سیاسی،  اجتماعی، فرهنگی،  اقتصادی، دینی و اخلاقی عمل می نمایند،  از خداوند منان خواستارم .

 

                                              

عباس غریبی
مسئول  بسیج مهندسین صنعت و معدن جزیره خارگ

ارسال نظرات