دیدار جانشین سپاه شهرستان دیر با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

جانشین فرماندهی سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس به مناسبت هفته ملی مهارت با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه شهرستان دیر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۴۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

دیدار جانشین سپاه شهرستان دیر با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرگرد پاسدار سیدعلی حسینی نیا جانشین فرماندهی سپاه شهرستان دیر در این دیدار با تبریک هفته ملی مهارت گفت:عرض تبریک و خسته نباشید دارم خدمت همه همکاران پر تلاش آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان دیر که نقش اساسی در مهارت آموزی و اشتغال پایدار در جامعه دارند که رونق دهنده تولید و اقتصاد می باشد.

 

حسینی نیا ادامه داد: باید فرهنگ آموزش همراه با مهارت آموزی ترویج داده شود و هر چقدر نگاه مهارتی ما در جامعه گسترش یابد آن جامعه توانمندتر شده و در کنترل آسیب های اجتماعی هم فرهنگ مهارت آموزی جایگاه بسزایی دارد .

 

سرهنگ دوم پاسدار محمود سهرابی فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس دیر گفت:عرصه آموزشهای فنی و حرفه ای عرصه بسیار وسیع و موثری برای اشتغال زایی است و من از همینجا از همه این زحمتکشان که متولی ، برنامه ریز و مجری آموزشهای فنی و حرفه ای هستند بمناسبت هفته ملی مهارت تقدیر و تشکر می نمایم.

 

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و به رسم یاد بود تابلوی آیه قرآنی به رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر مهندس حسین درویشی اهدا شد.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات