با تلاش بی وقفه و شبانه روزی گروه های امدادی و بهره برداری، مشکل قطعی آب شهرستان ری با تعمیر و ترمیم شکستگی خط انتقال آب اصلی 900 میلی متری برطرف شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۵۵۵
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

مدیر روابط عمومی آبفا منطقه ۶ تهران گفت: مشکل قطعی آب در شهرری در پی ایجاد شکستگی در چند نقطه از خط انتقال اصلی آب شهرستان ری در محله صفائیه روی داد؛ که پس از دو روز تلاش همکاران رفع شد.

مرتضی فخاری وی موقعیت مکانی و عمق زیاد محل لوله آب و ضرورت انجام مقدمات لازم برای جلوگیری از ریزش ترانشه به دلیل وجود خاک دستی و نخله ساختمانی، بروز حادثه و شکستگی مجدد خط لوله از یک نقطه دیگر و تخلیه زمان بر آب در محل حفاری را از دلایل مهم طولانی شدن زمان انجام عملیات ترمیم خط انتقال و ادامه قطعی آب عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه با وجود برنامه ریزی و اجرای عملیات ترمیم محل شکستکی در زمان مورد نظر و انجام مقدمات برای پایان کار در بامداد روز گذشته، این خط لوله به دلیل فرسودگی از محل دیگری دچار شکستگی شد و تلاش های بی وقفه همکاران برای ترمیم محل شکستگی تا عصر دیروز ادامه داشت که در نهایت خط انتقال به طور کامل ترمیم و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

 وی افزود: نیروهای امدادی آبفای شهرری با همکاری همکاران امدادی شرکت تامین و تصفیه استان تهران با امکانات و تجهیزات لازم در طی دو روز تلاش بی وقفه، مشکل شکستگی این خط اصلی انتقال و تامین کننده آب شهرستان ری را رفع کردند و آب آشامیدنی همه مشترکان وصل شد.

مدیر روابط عمومی آبفای منطقه ۶ تهران در پایان ضمن قدردانی و سپاس از همراهی و سعه صدر مشترکان آبفای شهر ری، از قطعی آب پیش آمده و بروز مشکلات برای شهروندان فهیم شهرستان ری عذرخواهی کرد.

ارسال نظرات