خبرهای داغ:
همدان-وزیر نیرو در جریان  سفر رئیس جمهور به استان همدان، به عنوان نماینده هیات دولت درشهرستان فامنین، با مردم این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۳۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
برگزاری ملاقات مردمی وزیر نیرو با مردم شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌اکبر محرابیان صبح امروز در جریان سی امین سفر استانی رئیس جمهور به استان همدان به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور وارد شهرستان فامنین شد و پس از ادای احترا م به  مقام شامخ شهدای این شهرستان و دیدار با خانواده شهیدان رحیمی، ضمن دیدار با مردم به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

وزیر نیرو در این دیدار چهره به چهره که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد ضمن اطلاع از مشکلات و دغدغه‌های مردم و شنیدن مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم این شهرستان، در جریان خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم را در خصوص رفع آن‌ها صادر کرد.

همچنین وزیر نیرو در ادامه برنامه سفر خود به شهرستان فامنین از منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد شهرستان فامنین بازدید کرد و در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

گفتنی است؛ تأسیس منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد همدان در فروردین‌ماه ۱۳۸۸ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید که این منطقه با ۱۰۳۰ هکتار مساحت در شهرستان فامنین استان همدان واقع است و با داشتن ویژگی‌هایی همچون دسترسی به بازار عراق، همجواری با قطب‌های صنعتی بزرگ و آزاد راه کربلا به عنوان شاهراه ارتباطی غرب کشور، نزدیکی به مرز خسروی و قابلیت اشتغال‌زایی حدود ۳۰ هزار نفر می‌تواند نقش موثری در پیشرفت و توسعه استان ایفا کند و فرصت ارزشمندی برای سرمایه گذاری است که متاسفانه تأمین آب و برق این منطقه مشکلاتی دارد که در صورت حل آن رفع محرومیت منطقه را به دنبال خواهد داشت.

عضو کابینه دولت سیزدهم در ادامه برنامه‌های خود در شهرستان فامنین از نیروگاه شهید مفتح بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات