خبرهای داغ:
سردار آبنوش فرمانده اسبق سپاه استان قزوین گفت:عملیات مرصاد بعنوان یک ذلت و خواری برای استکبار جهانی در تاریخ رقم خورده است. اوج افتخار کارنامه عملیات مرصاد، فرماندهی شهید صیاد شیرازی است و امروز وحدت بین سپاه و ارتش به عنوان هنر شهید صیاد شیرازی ثبت شده است.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۷۰
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

قزوین به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در مراسمی که به مناسبت سالروز عملیات مرصاد سردار آبنوش در جمع رزمندگان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که در مزار شهدای گمنام تپه نورالشهدای قزوین برگزار شد بیان کرد: مظلومیت ایران در جنگ برای همه دنیا مشخص بود که با دست خالی با دشمنی که از سوی کشورهای غربی پشتیبانی می شد مقابله کرد و امروز به یکی از قدرت های نظامی دنیا تبدیل شده است و همه این دستاوردها را مدیون خون شهدا هستیم.

وی گفت: در عملیات مرصاد که در پنجم مرداد انجام شد وحدت ارتش و سپاه موجب شد که استخوان های پوسیده استکبار جهانی پشت نقاب گروهک های منافقین در فصول مختلف به ویژه عملیات مرصاد خرد شود.

فرمانده سابق سپاه استان قزوین در ادامه افزود: عملیات مرصاد بعنوان یک ذلت و خواری برای استکبار جهانی در تاریخ رقم خورده است. اوج افتخار کارنامه عملیات مرصاد، فرماندهی شهید صیاد شیرازی است و امروز وحدت بین سپاه و ارتش به عنوان هنر شهید صیاد شیرازی ثبت شده است.

وی اضافه کرد: اگر امروز در قله افتخارات جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم همین وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ است که با وجود دشمنی تمام قد برای نابودی ایران اسلامی هر روز با فتنه های مختلف به دنبال اختلاف افکنی هستند اما امروز ایران اسلامی به پشتوانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ثابت کرده است اگر در هر عرصه ای همچون اقتصادی و معیشتی مشکل دارد حل کننده آن خودش است و این افتخار را دارد که بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب توانسته است به این دستاوردهای عظیم برسد و بر مشکلات خود پیروز شود.

سردار آبنوش در پایان گفت: نمونه آن همین دستاوردهای نظامی است که امروز کشور های قدرتمند متحیر این دستاوردها هستند.

در پایان این مراسم مزار شهدا گمنام تپه نورالشهدا عطر افشانی شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها