مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان گفت: امسال به دلیل مصادف شدن روزخبرنگار با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و عاشورای حسینی آیین بزرگداشت این روز بزرگ بر اساس مصوبه شورای اطلاع رسانی استان به بعد از ماه محرم و صفر موکول شد.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۷۱
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

محمدهادی طهرانی مقدم ، در گفت وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با اشاره به این که به سبب شیوع ویروس کرونا جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات طی این سالها برگزار نشد اظهار داشت: فراخوان هفتمین جشنواره مطبوعات محلی همزمان با روز خبرنگار منتشر خواهد شد و اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را بر اساس محورها و موضوعات اعلامی در مهلت مقرر از ۱۷ مرداد تا پایان شهریور ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان در همین رابطه افزود: آیین اختتامیه این جشنواره همزمان با بزرگداشت روزخبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه در مهرماه پس از پایان محرم و صفر برگزار می شود.

خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان از جمله باسابقه ترین خانه های مطبوعات کشور است که از دهه ۷۰ در زاهدان راه اندازی شده و در حال حاضر براساس لیست منتشره در سایت این خانه بیش از ۱۹۰ نفر عضو دارد.

ارسال نظرات